menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ناصر فیض

دبیر هنری طنز سوره هشتم

ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری طی حکمی از سوی محمد حمزه‌ زاده رییس جشنواره‌های حوزه هنری، به عنوان دبیر هنری هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره منصوب شد.

متن حکم انتصاب ناصر فیض به شرح زیر است:

«نظر به تجربه و دانش جنابعالی در عرصه هنر متعهد و سابقه علمی‌تان در زمینه طنز فاخر به عنوان دبیر هنری هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره منصوب می‌شوید. امید است با همکاری و همیاری دبیر محترم اجرایی شاهد معرفی هنرمندان جوان و متعهد طنزپرداز در این دوره از جشنواره که علاوه بر طنز مکتوب به رشته‌های سینما، نمایش، عکس نیز می پردازد باشیم.»

یادآوری می‌شود هشتمین جشنواره طنز سوره (جشنواره طنز مکتوب سابق) در بخش‌های مختلف همچون شعر، نثر، مقاله، داستان کوتاه، نمایش، عکس، فیلم کوتاه و استند آپ کمدی برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره در دو بخش آزاد و بخش ویژه ( الگوی خانواده اسلامی ایرانی، ایران ۱۴۰۴) ارائه شده و علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به صورت حضوری یا از طریق پست به نشانی: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه دوم، مرکز محافل و جشنواره ها، دبیرخانه مرکزی جشنواره ها ارسال کنند. همچنین فراخوان جشنواره در سایت www.artfest.ir قابل مشاهده است.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر