menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دانلود خنده بازار

دانلود خنده بازار

با تغییر روند زندگی برخی از تفریحات نیز تغییرات اساسی داشته اند. یادمان نمی رود برای خواندن متون طنز کتابهایی را تهیه کرده و گاهی چند بار آنها را زیر و رو می کردیم اما حالا، با وجود دستگاه های پیشرفته همراه می توانیم حجمی معادل چندین کتاب را در یک برنامه کوچک داشته باشیم و مدت ها از آن لذت ببریم.

خنده بازار screenshot

امروز قصد بررسی اپلیکیشن “خنده بازار” را داریم، اپلیکیشنی بسیار جالب برای افراد علاقه مند به تفریحات سالم.

رابط کاربری :

رابط کاربری “خنده بازار” طراحی مناسبی دارد. البته رابط کاربری درون برنامه اصلا ربطی به عکس های قبل از خرید آن ندارد!!! در برنامه شما به فهرستی از انواع طنز های گروه بندی شده بر می خورید که می توانید بر اساس علاقه خود به آنها دسترسی پیدا کنید. رنگ بندی رابط کاربری و آیکون های گزینه ها اصلا مناسب نیست اما افکت های درون برنامه بسیار زیباست و طراحی خوبی دارد.

کاربرد :

ابزارهای درون برنامه مناسب هستند. جستجو در برنامه بسیار خوب است و امکانات کاربر برای تغییر فونت و سایر چیزها نیز خوب است اما نکته مهم این است که برنامه ای که برای خنداندن باشد باید مدام آپدیت شود. متاسفانه “خنده بازار” روند بروزرسانی خوبی ندارد و این موضوع ارزش آن را بسیار کم می کند. برنامه های مشابه دیگر،در این خصوص، بسیار بهتر هستند و دلیل این امتیاز به “خنده بازار” بهتر بودن برنامه های رغیب در بحث آپدیت است.

قیمت :

همانطور که گفته شد “خنده بازار” به درستی آپدیت نمی شود و قیمت ۱۰۰۰ تومان دارد که قیمت بالایی است. بنابراین ارزش زیادی هم برای خرید ندارد. البته اگر روند آپدیت آن تغییر کند و طنز های آن هم از حالت طنز های قدیمی در بیاید ارزشش بسیار بالا خواهد رفت.

مشخصات :

تولید کننده : پرنیان سپهر ایرانیان

آخرین نسخه بررسی شده : ۳٫۱

حجم : ۲٫۷ مگابایت

دانلود

منبع : AppReview

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر