menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ابوالقاسم حالت

داستان های طنز ابوالقاسم حالت در “طنز و منز” رادیو صبا روایت می شود

در برنامه “طنز و منز” رادیو صبا داستانی از ابوالقاسم حالت یکی از طنزپردازان ایرانی روایت می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، در برنامه ” طنز و منز” روز چهارشنبه ۱۸مرداد ، داستان ” حکایت آموزنده” نوشته ابوالقاسم حالت شاعر، مترجم و محقق و طنزپرداز ایرانی تقدیم شنوندگان خواهد شد.

«ابوالقاسم حالت» در سال ۱۲۹۸ در تهران به دنیا آمد. او در جوانی به فراگیری زبانهای عربی و انگلیسی و فرانسه پرداخت و از سال ۱۳۱۴ ه.ق به شعر و شاعری روی آورد و به سرایش شعر در قالب کهن و تذکره نویسی همت گماشت. “دیوان حالت” که مشتمل بر قطعات ادبی، مثنوی‌ها، قصاید، غزلیات و رباعیات است، خود نمایانگر عمق دانش ادبی این محقق است . او همچنین از سال ۱۳۱۷ همکاری خود را با مجله معروف فکاهی توفیق آغاز کرد و بحر طویل‌های خود را با امضای هدهد میرزا و اشعارش را با اسامی مستعار خروس لاری، شوخ، فاضل ماب و ابوالعینک به چاپ می‌رساند .

“طنز و منز ” برنامه ای از گروه طنز و سرگرمی رادیوصباست که مریم بابایی تهیه کننده، محسن دین محمد گوینده- بازیگر، سمیه نازنینی تنظیم کننده متون و مهدی امین لاری آهنگساز آن هستند.

” طنز و منز” روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه بر روی موج اف ام ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر