menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

داستان طنز یک گروهان غواصی در کتاب “دسته چهار، گروهان یک”

محمدقاسمی درباره کتاب «دسته چهار، گروهان یک» گفت: محتوای این کتاب به‌نوعی طنز جنگ است و داستان‌هایی را از یک گروهان غواصی روایت می‌کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، وی افزود: «دسته‌ چهار، گروهان یک» هفت داستان طنز از دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و با محوریت رزمندگان گردان غواصی 408 از لشکر 41 ثارالله (ع) است.

قاسمی ادامه داد: این کتاب جلد اول مجموعه‌ای سه‌جلدی است و تمامی داستان‌های این مجموعه با هم ارتباط دارد. جلد نخست از محل آموزش گردان غواصی در دزفول آغاز می‌شود و با رفتن رزمندگان برای انجام عملیات به پایان می‌رسد.

کتاب دسته چهار گروهان یک

این نویسنده درباره هدفش از نگارش این کتاب اظهار داشت: نسل امروز تصور کاملی از جبهه‌ها ندارد و گمان می‌کند در جبهه فقط سختی‌ها و شهادت وجود داشته است. لذا برای ایجاد نگاهی صحیح به مقوله جنگ و جبهه، تلاش کردم در این مجموعه طنز، لحظه‌های شاد رزمندگان را به مخاطب منتقل کنم.

وی با اشاره به جلد دوم کتاب گفت: جلد دوم این مجموعه با عنوان «مانور و موضع انتظار» است؛ و دربردارنده 10 داستان طنز از حضور رزمندگان در فاو برای انجام عملیات است.

قاسمی همچنین درباره کتاب سوم این مجموعه هم گفت: عنوان جلد سوم این مجموعه «عملیات» است که سیزده داستان طنز به اتفاق‌های یک عملیات می‌پردازد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر