menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اکبر صحرایی

“دار و دسته دار علی” سال آینده به نمایشگاه کتاب تهران می روند

اکبر صحرایی از انتشار جلد شش و هفت «دار و دسته دار علی» تا پایان سال‌جاری و عرضه در نمایشگاه کتاب تهران در سال آتی خبرداد.

به گزارش شیرین طنز، اکبر صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون اثر پایانی خود اظهارداشت: مجموعه «دار و دسته دار علی» به پایان رسید و در هفت جلد تمام شد.

وی با اشاره به اینکه جلد شش و هفت تحویل دفتر طنز حوزه هنری برای تائید شد عنوان کرد: پس از تائید دفتر طنز این دو جلد برای تصویر گری تحویل مسعود کشمیری شد تا همانند 5 جلد گذشته تصویر گری را انجام دهد.

این نویسنده با بیان اینکه این دو جلد نهایتا تا پایان سال منتشر می شود گفت: در صورت عدم انتشار تا پایان سال‌جاری قطعا برای نمایشگاه کتاب روانه بازار نشر خواهد شد.

آمبولانس شتری

به گفته صحرایی، «خمپاره‌های نقلی» و «بمب کلاغی» عنوان این آثار است که در نهایت هر جلد یک اسم مستقل دارد و تکلیف دار و دسته علی در آن مشخص می شود هرچند در جلد هفتم حدود 100 کار مینی مال از دارو دسته علی گرد آمده است.

وی افزود: داستان‌ها مکمل هم هستند و هر یک شخصیت خاصی دارد. عشق زمینی و عرفانی بعلاوه فرهنگ جنگ و جبهه در قالب طنز در کار تنیده شده است. این مجموعه هفت جلدی در قالب یک پکیج برای نوجوانان پس از انتشار جلد شش و هفت ارائه می شود.

گفتنی است، مجموعه هفت جلدی دارودسته دارعلی مخصوص نوجوانان و جوانان است، آمبولانس شتری، گردان بلدرچین ها، برانکارد دربستی، تویوتای خرگوشی و مین سوسکی اسامی 5 جلد نخست این مجموعه است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر