menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز

خنداننده‌های برتر شاهرود معرفی شدند

جشنواره نمایش‌های طنز «شکرخند» با معرفی گروه‌ها و خنداننده‌های برتر در شاهرود پایان یافت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود، اختتامیه جشنواره نمایش‌های طنز «شکرخند» ظهر ۲۵ بهمن ۹۴ با حضور گروه‌ها و مسئولان شهرستان شاهرود در کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این مراسم در سخنانی با تقدیر از برگزاری این جشنواره و اهمیت کار فرهنگی گفت: رهبر انقلاب بر انجام برنامه‌های فرهنگی تأکید دارند و هنر را موهبتی الهی بیان می‌کنند که باید از آن در جهت بسط و گسترش ارزش‌های الهی و انسانی استفاده کرد و باید در این جهت گام برداشت.

حمید دامغانی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمن از ابزار هنر برای ضربه زدن به ارزش‌های انسانی و الهی استفاده می‌کند و ما باید از این ظرفیت استفاده کرده و در برابر آن‌ها به مقابله برخیزیم و با تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی در برابر هجمه گسترده آن‌ها مقابله کنیم که البته به پشتیبانی و همت و جدیت همه دست‌اندرکاران و هنرمندان نیاز دارد.

در این مراسم، هیأت داوران گروه‌های به‌عنوان گروه برتر انتخاب نکرد و از گروه‌های شرکت‌کننده تقدیر و به گروه‌های تئاتر سیاه و سفید، میثاق و قصه هیمنه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

در بخش خنداننده‌های برتر شهرستان، هیأت داوران کوروش جعفری، حامد سلیمانی و هادی بسطامی را به‌عنوان خنداننده‌های برتر معرفی کرد.

علیرضا ابوالقاسمی، دبیر جشنواره نمایش‌های طنز «شکرخند» در حاشیه این جشنواره، با بیان اینکه این جشنواره با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در جوانان و شناسایی هنرمندان متعهد و انقلابی برگزار شد، گفت: این جشنواره برای اولین بار برگزار شد و استقبال از این جشنواره خوب بود و تلاش داریم این جشنواره را در سال‌های آینده بهتر برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جایزه گروه‌های برتر تا ۱٫۵ میلیون تومان تعیین شده بود که هیأت داوران هیچ گروهی را حائز رتبه ندانست و از گروه‌های منتخب تقدیر شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر