menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خشم‌ صهیونیست‌ ها از برگزاری مسابقه کاریکاتور هولوکاست در ایران

برگزاری مسابقه کاریکاتور هولوکاست در ایران که قرار است در ماه‌های آینده برگزار شود، بار دیگر خشم‌ صهیونیست‌ها را برانگیخت به طوریکه نماینده آن‌ها در سازمان ملل از «بان کی مون» خواست تا آن را محکوم کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برگزاری مسابقه کاریکاتور هولوکاست در ایران همچون سال‌های گذشته واکنش شدید مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت به طوریکه «دنی دانون» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز چهارشنبه (دیروز) طی نامه‌ای، از «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل خواست این مسابقه که قرار است ماه ژوئن برگزار شود را محکوم کند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» گزارش کرد که این مسابقه در واقع یازدهمین مسابقه بین‌المللی کاریکاتور تهران است که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و اینبار بر موضوع هولوکاست تمرکز دارد.

طبق این گزارش، شرکت‌کنندگانی از ۵۰ کشور در این مسابقه که در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. سازمان‌دهندگان این مسابقه ماه گذشته اعلام کردند که این مسابقه کاریکاتور هولوکاست به مفهوم «تأیید یا انکار هولوکاست» نیست بلکه در واقع تنها مطرح کردن این موضوع است.

کاریکاتور هولوکاست

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل برگزاری این مسابقه را «یک اقدام ضدیهودیان» خواند و ایران را «تجسمی از شیطان» خواند.

وی در نامه خود به بان کی مون نوشت: «انکار هولوکاست در واقع بیان یهودستیزی به قوی‌ترین شکل است و در واقع به کشته شدن ۶ میلیون یهودی رسمیت می‌بخشد.»

دانون تأکید کرد که در ۲۷ ژانویه، سازمان ملل سالروز بین‌المللی یادبود هولوکاست را بزرگ می‌دارد و این در حالی است که «یکی از کشورهای عضو سازمان ملل، یک مسابقه بین‌المللی با هدف انکار هولوکاست را برنامه‌ریزی می‌کند».

وی مدعی شد: «ایران تلاش می‌کند یاد قتل‌عام ۶ میلیون یهودی در هولوکاست را بی حرمت کند و سازمان ملل باید در کنار اسرائیل بایستد و این اقدام فجیع را محکوم کند».

پیش از این نیز برگزاری مسابقه کاریکاتور هولوکاست که در پاسخ به اهانت مجله فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت پیامبر گرامی اسلام صورت گرفته بود، خشم رژیم صهیونیستی را برانگیخت تا آنجا که در نامه‌ای به سازمان ملل خواسته بود، مداخله کرده و جلوی ایران را در برگزاری این رقابت‌ها بگیرد.

در ماه مه سال گذشته، رقابت‌های مشابهی برگزار شد که دومین مسابقه بین‌المللی کاریکاتور هولوکاست بود و در ایران برگزار شد و بیش از ۸۰۰ نقاشی با این موضوع کشیده شد.

chatنظرات شما

۲ دیدگاه

  1. فرامرز:

    ممنون به خاطر زحماتتون من یکی از ادمین های کانال نازی سنتر هستم و مطالبتون رو با ذکر منبع و لینک وبلاگتون به اشتراک میذارم
    آدرس کانال تلگرام ما: @nazicenter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر