menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چوپان معاصر

خدایا بعضی وقت‌ها توی ماه رمضان حواس مرا پرت کن تا بروم چیزی بخورم!

چاپ نخست کتاب «چوپان معاصر» در ۷۲ صفحه، مصور با صفحات و کاغذ کاهی در شمارگان یک هزار نسخه از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز،به نقل از خبرگزاری تسنیم، چاپ نخست کتاب «چوپان معاصر» تألیف رضا احسان‌پور با تصویرگری مجید کاظمی از سوی انتشارات سروش وارد بازار نشر شد.

کتاب «چوپان معاصر» مجموعه مناجات‌های نویسنده با پرودگار خویش است که با زبانی ساده و عامیانه به نگارش در آمده است. نویسنده با تسلطی که بر هنر کاریکلماتور (طنز کلمات) داشته سعی کرده با بازی کلمات روحی از طنز را در جملات خود جاری سازد تا خواننده با خواندن آن‌ها علاوه بر تعمق و تفکر، لبخندی نیز بزند.

کتاب حاضر با وجود لحن طنزگونه و امروزی در عمق خود معانی ارزشی و با مفهومی را جای داده است که خواننده با دقت در آن‌ها می‌تواند به معانی آن پی برده و به تفکر بپردازد.

نویسنده همچنین در مناجات‌های خود سعی کرده از مسائل و موضوعات روز جامعه استفاده کرده و آن‌ها را با بیانی شیرین برای مخاطب خود بیان کند. به طور مثال در بخشی از مناجات‌های این کتاب گفته شده: خدایا ما را به اندازه خودت دوست داشته باش، خدایا بعضی وقت‌ها توی ماه رمضان حواس مرا پرت کن تا بروم چیزی بخورم!، خدایا ممنوم که فقط یکی هستی، خدایا یک کلیک هم روی ما بکن و….

چوپان معاصر

یکی دیگر از ویژگی‌های کتاب این است که نویسنده به کوتاه نویسی مناجات‌های خود روی آورده تا هم به لطافت کار بیفزاید و هم اینکه حوصله مخاطب سر نرود. از سوی دیگر وجود تصاویری که آن‌ها هم در قالب نماهایی طنزآمیز و مرتبط با مطالب نویسنده به تصویر کشیده شده است، سبب شده خوانندگان بتوانند با آن ارتباط نزدیکی برقرار کنند.

چاپ نخست این کتاب در ۷۲ صفحه، مصور با صفحات و کاغذ کاهی در شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت ۳۵۰۰ تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

مشتاقان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ مراجعه کنند.

همچنین مرکز پخش پکتا (نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ (۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.

خرید اینترنتی کتاب چوپان معاصر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر