menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قم پز شانزدهم

خالو راشد به شانزدهمین محفل طنز قُم پُز می رود

شانزدهمین محفل طنز قم پز برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، راشد انصاری، معروف به خالو راشد، میهمان ویژه ی شانزدهمین محفل طنزپردازان قم با عنوان قم پز می باشد. این محفل روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۱۷ با حضور دکتر عباس احمدی برگزار می شود.

قم پز شانزدهم

علاقه مندان می توانند به آدرس : قم، انتهای خیابان خاکفرج، جنب نمایشگاه دائمی استان قم، فرهنگسرای جوان مراجعه کنند.

راشد انصاری مشهور به (خالو راشد) شاعر ، نویسنده ، روزنامه نگار و طنزپرداز متولد سال ۱۳۵۰ در روستای دیده بان از توابع بخش صحرای باغ لارستان. بیش از ۳۰ سال است که ساکن بندرعباس است. وی نزدیک به دو دهه است که با مطبوعات همکاری مستمر داشته و دارد. بیش از ۱۵سال است که در حوزه هنری فعالیت می کند .بنیانگزار انجمن طنز در هرمزگان و مسوول دفتر طنز حوزه هنری استان. وی به طور حرفه ای از اوایل دهه هفتاد فعالیت خود را در زمینه شعر و داستان طنز آغاز کرده است.اطلاعات هفتگی، جوانان امروز، دنیای طنز، طنز پارسی، خورجین، گل آقا، پسران و دختران، صبح ساحل، دریا ، مرجان ، گامبرون، ندای هرمزگان ، و…از جمله ی نشریاتی است که انصاری افتخار همکاری با آنان را داشته است. در حال حاضر نیز در روزنامه ندای هرمزگان به عنوان خبرنگار و دبیر گروه شهرستان و همچنین دبیر گروه طنز مشغول انجام فعالیت است. مدرک تحصیلی راشد معادل لیسانس ادبیات می باشد.
نامبرده طی این سال ها با نام های مستعار: ادیب بندری، شکاک، فیل عینکی ، خالوراشد، کوسه ی جنوب ، دل آقا ، بچه ی دیده بان ،و….با نشریات همکاری داشته و دارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر