menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره

حوزه هنری و شایسته سالاری جوانان

عرفان شفیعیون، از شركت كنندگان هشتمین جشنواره طنز سوره در بخش نمایش، این جشنواره را فرصتی عالی برای حضور جوانان می‌داند و معتقد است شهرستان‌های كشور می توانند از این فرصت به خوبی استفاده كنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، عرفان شفیعیون از شركت كنندگان حاضر در هشتمین جشنواره طنز سوره كه با نمایش «چمچال» در بخش نمایش این جشنواره حضور دارد، گفت: ایجاد بخش نمایش طنز در داخل یك جشنواره تخصصی مانند جشنواره طنز سوره یك فرصت عالی برای هنرمندان تئا‌تر به خصوص فعالان حوزه تئا‌تر طنز است تا با شركت در این جشنواره بتوانند تجربیات مناسبی را كسب كنند.

پوستر هشتمین جشنواره طنز سوره

این كارگردان جوان افزود: مردم ایران طنز را دوست دارند و این از واكنش‌های آن‌ها به نمایش‌های طنز در رسانه‌هایی مانند تلویزیون، سینما و به خصوص تئا‌تر مشخص می‌شود، زمانی كه چنین جشنواره ای برگزار شود و منتخبین آن بتوانند در شهرهای مختلف اجرای عموم داشته باشند، هنرمندان تئا‌تر و مخاطبانشان بسیار خرسند می‌شوند.
وی افزود: همین نمایش «چمچال» با توجه به پرداختن به موضوع قحطی اصفهان و وضعیت حال و روز مردمان آن روزگار می‌تواند برای بسیاری از افراد جامعه جالب توجه باشد و بتوانند از یك نمایش آئینی – سنتی كه موضوعی طنز دارد لذت ببرند.
شفیعیون در مورد نقش حوزه هنری در هدایت و حمایت جریان هنری كشور گفت: حوزه هنری یك نهاد فرهنگی با عملكردی قدرت مندانه در عرصه هنر كشور است و بسیار دلسوز‌تر از بسیاری از نهاد‌های فرهنگی عمل می‌كند. در همین جشنواره طنز سوره، انتخاب جوانان برای حضور در آن، رفتاری بسیار عادلانه است و نشان می‌دهد كه حوزه هنری به دنبال چهره‌ها نیست تا به آن‌ها جایزه بدهد بلكه با شایسته سالاری مسیری را برای جوانان ایجاد می‌كند تا تجربه كنند و به دنیای حرفه‌ای تئا‌تر بپیوندند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر