menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انجمن کاریکاتور همدان

حضور پررنگ کارتونیستهای خراسان رضوی در جشنواره های کاریکاتور

هنرمندان دفتر کاریکاتور حوزه هنری خراسان رضوی حضوری پر رنگ در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کاریکاتور داشتند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی «رسول آفتاب» که با حضور؛ محسن مومنی شریف، مجتبی رحماندوست، محمدرضا سرشار، علیرضا قزوه، راضیه تجار، گلعلی بابایی، محمدمهدی سیار برگزار شد، محسن اسدی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خراسان رضوی توانست عنوان سوم این جشنواره را بدست آورد.

همچنین از محمود آزادنیا و محبوبه پاکدل در این جشنواره تقدیر به عمل آمد. علاوه بر این محبوبه پاکدل توانست عنوان اول جشنواره ملی بصیرت را بدست آورد. جشنواره ملی «بصیرت» که پنجمین دوره‌اش برگزار شد، برترین‌های آن در مراسمی در سالن همایش‌های سعدی برج میلاد معرفی شدند.

محسن اسدی از کارتونیست‌های برجسته کشورمان در جشنواره مقالات برتر در موضوع اعتیاد با ارایه چند اثر کاریکاتور ضد اعتیاد مورد تقدیر قرار گرفت. جشنواره‌های یورو کارتوناله و کنوکه هایست بل‍‍ژیک هم جشنواره‌هایی بودند که در این هفته هنرمندان دفتر کاریکاتور حوزه هنری خراسان رضوی در آن شرکت کرده‌اند.

نمایشگاه کارتون با عنوان «سمپاشی» که توسط محمود آزادنیا دایر شده بود، توانست نظر بسیاری از علاقه‌مندان را در این هفته به خود جلب کند. در این نمایشگاه آزادنیا آثاری را با موضوع عکاسی در معرض دید عموم قرار داده بود که مورد توجه قرار گرفت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر