menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

حاکم ملایر با دختر شاه پریان در زنجان عروسی کرد

کارگردان زنجانی از نمایش طنز عروسی حاکم ملایر با دختر شاه پریان از امروز خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، محمود عرب خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایش طنز عروسی حاکم ملایر با دختر شاه پریان به قلم داود فتحعلی بیگی نگارش شده و توسط محمود عرب خانی کارگردانی شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع این نمایش طنز مربوط به دوران قاجار و بی‌لیاقتی شاهان آن زمان مربوط است، تصریح کرد: در این نمایش خودخواهی و بی لیاقتی یکی از پسران فتحعلی شاه به تصویر کشیده شده است.

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه ساخت این نمایش 15 ماه به طول انجامیده است، اضافه کرد: به علت اینکه در برهه‌هایی از زمان به مدت یک تا 40 روز نمایش تعطیل شده، زمان ساخت آن طولانی شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت بازیگر در این نمایش کمدی شاد حضور دارند، افزود: همچنین چند نفر از افراد متخصص و هنرمند نیز به عنوان مشاور و … در ساخت این نمایش همکاری کرده‌اند.

کارگردان زنجانی در ادامه با اشاره به مدت زمان نمایش این کمدی طنز اظهار کرد: این نمایش از امروز تا 18 مرداد ماه هر روز از ساعت 18:30 به روی صحنه خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه نمایش طنز عروسی حاکم ملایر با دختر شاه پریان در تالار هنر فرهنگسرای هنر به نمایش درمی‌آید، اضافه کرد: دیدن این نمایش برای عموم مردم آزاد است.

به گزارش فارس، این نمایش طنز به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی زنجان، گروه تئاتر ساخت و همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان آماده نمایش شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر