menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جک بلک در کمدی قطار دی

جک بلک jack black در یک کمدی مستقل تازه به نام «قطار-دی »بازی می‌کند. جیمز مارسدن هم در این فیلم حضور دارد و در نقش مقابل بلک ظاهر خواهد شد.
این کمدی تازه سینما با هزینه پایینی جلوی دوربین خواهد رفت. اما رقم دقیق هزینه‌های تولید «قطار- دی» اعلام نشده است. فیلم اولین کار سینمایی جارد پل و اندرو موگل در مقام کارگردانی است. این دو قبل از این فیلم‌نامه‌های زیادی برای محصولات سینمایی نوشته‌اند.

به جز «بله رئیس» که در سال 2008 با بازی جیم کری ساخته شد، آن ها فیلمنامه‌ها فیلم‌های «بی‌قانون» و «بروس قادر متعال» را هم در کارنامه هنری خود دارند.

خط اصلی قصه فیلم «قطار-دی»درباره مدیر کمیته ورزشی یک دبیرستان (با بازی بلک) است که با چند تن از همکاران و همکلاسی‌های سابق خود، دوباره تجدید دیدار می‌کند. در این راه، او و دوستانش با مشکلات و دردسرهای زیادی روبرو می‌شوند و ماجراجویی‌های زیادی را پشت سر می‌گذارند.

ملاقات این مرد با مشهورترین هم کلاسی‌اش (با بازی مارسدن) اوج ماجراجویی‌های قصه فیلم است. این همکلاسی‌ هم اکنون یک بازیگر شکست خورده و ناموفق است، که باحضور در آگهی‌های تبلیغاتی روزگار می‌گذارند.

جک بلک

به نوشته سایت اینترنتی موویز، تعدادی از بازیگران جوان و تازه کار دنیای تئاتر هم در نقش‌های مکمل «قطار-دی» بازی می‌کند. نام فیلم اشاره‌ای به وسیله نقلیه‌ای است که کاراکتر جک بلک سوار بر آن شده و خودش را از شهر کوچک محل زندگی‌اش به لس‌آنجلس می‌رساند.

جک بلک به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شده است و تا به حال در فیلم‌هایی مثل «مدرسه راک» و «کینگ کونگ» بازی داشته و به عنوان صدا پیشه با مجموعه انیمیشنی «پاندای کونگ‌فویی» همکاری کرده است. او با قسمت سوم این انیمیشن که برای نمایش عمومی در تابستان سال 2015 آماده می شود نیز، همکاری داشته است.
فارس

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر