menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جلسات ماهانه «رمز طنز» با مدیریت ابوالفضل زرویی نصرآباد

سلسله جلساتی در ارتباط با بازخوانی متون کهن طنز با محوریت طنز با همت کانون ادبی نیاوران از روز دوشنبه چهاردهم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، امید صباغ نو مسئول کانون ادبی نیاوران از تشکیل جلسات ماهانه «رمز طنز» با مدیریت ابوالفضل زرویی نصرآباد خبر داد و گفت: قرار است این نشست ها دوشنبه اول هر ماه از ساعت 17 تا 19 در سالن کتابخانه ی فرهنگسرا برگزار شود، اما از آنجایی که آیین پایانی نخستین جشنواره شعر نیاوران روز سه شنبه هشتم دی ماه برگزار می شود و برنامه جلسه «رمز طنز» با برنامه های مقدماتی این جشنواره تداخل خواهد داشت، به طور استثنایی جلسه دی‌ماه در روز دوشنبه دوم ماه یعنی 14 دی برگزار خواهد شد.

شعر طنز ابوالفضل زرویی در حضور رهبر

ابوالفضل زرویی نصرآباد زاده ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۸ در تهران، شاعر، پژوهشگر و طنزپرداز است که با اسم‌های مستعار ملانصرالدین، چغندر میرزا، آمیز ممتقی، میرزا یحیی، عبدلی و… در نشریاتی مانند نشریات موسسه گل آقا، همشهری، جام جم، ایرانیان، انتخاب، زن، مهر، کیهان ورزشی، بانو، جستجو، عروس، تماشاگران و… طنز نوشته است.

بنا بر اعلام، در جلسات «رمز طنز» علاوه بر بازخوانی متون کهن طنز، شعرهای شاعرانی که در حوزه طنز قلم می زنند توسط خودشان خوانده شده و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر