menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جلال سمیعی

جلال سمیعی در دگرخند کمدی ایستاده اجرا می کند

نود و ششمین برنامه از سلسله برنامه‌های دگرخند حوزه هنری، به استندآپ کمدی اختصاص دارد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دگرخند که از برنامه‌های طنزمحور حوزه هنری و با مدیریت مهدی فرج‌اللهی است، با رسیدن به خانه نود و ششم، به موضوع استندآپ کمدی می‌پردازد.

این برنامه دوشنبه دهم خرداد ۱۳۹۵ با حضور جلال سمیعی، نویسنده طنزپرداز، به موضوع استندآپ کمدی اختصاص دارد و سمیعی با بیان نکاتی درباره این موضوع، برای حاضران استندآپ کمدی اجرا می کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند ساعت ۱۷ دوشنبه دهم خرداد به حوزه هنری مراجعه کنند. در عین حال، کسانی که می خواهند توانایی و استعداد‌شان در زمینه این نوع اجرای طنز را بیازمایند، می توانند استندآپ کمدی با موضوع‌هایی مانند مسائل شهری، زندگی شهروندی و اخلاق شهری آماده کرده و در این برنامه آن را اجرا کنند.

استند آپ کمدی

کمدی ایستاده یا استندآپ کمدی (Stand-up comedy) نوعی از کمدی است که در آن اجرا کننده بدون وجود دیوار چهارم به صورت مستقیم با شنوندگان صحبت می‌کند. این کمدی معمولاً توسط یک نفر اجرا می‌شود، در این نمایش کمدین با اجرای سریعی از داستان گویی، لطیفه و شوخی‌های کوتاه و گذرا و بداهه سازی‌هایی که جمع تماشاگران پذیرای آن ها باشند به انتقال مضامین می‌پردازد.

اجراکننده معمولاً مسائل و معضلاتی را که بسیار مهم و جدی بوده و اجتماع را درگیر خود ساخته به چالش می‌کشد، به این امید که باعث شگفتی و خنده تماشاگران شود و مشکلات اجتماع را با لبخند تبدیل به آرامش کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر