menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین جشن امضای کتاب دیدار با لبخند

جشن “دیدار با لبخند” همراه با رونمایی کتاب “آسانسورچی”

جشن امضای کتاب با حضور کامبیز درمبخش و بزرگمهر حسین‌پور با رونمایی از کتاب جدید پوریا عالمی با عنوان «آسانسورچی» برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، این مراسم روز دوشنبه ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۷ در کتاب‌فروشی ثالث واقع در خیابان کریم‌خان زند – بین خیابان ایرانشهر و ماهشهر – پلاک ۱۴۸ برپا می‌شود.

دومین جشن امضای کتاب دیدار با لبخند

پوریا عالمی تا کنون طنزنویس روزنامه‌هایی نظیر اعتماد ملی، شرق، همشهری، نوروز، گلستان ایران، بهار، دنیای اقتصاد، روزگار و اعتماد بوده و «آسانسورچی» مجموعه یادداشت‌های طنز او در هفته‌نامه «چلچراغ» است. کتاب‌های «تفنگ‌بازی»، «پنجره زودتر می‌میرد»، «دخترها به راحتی نمی‌توانند درکش کنند» و «نیم ساعت قبل از ساعت هفت» پیش‌تر از این نویسنده منتشر شده‌اند که کتاب «پنجره زودتر می‌میرد» با مضمون جنگ در بخش بهترین رمانِ اول نامزد یازدهمین دوره جایزه گلشیری در سال ۸۹ بود.

«آسانسورچی» به تازگی با طراحی جلد بزرگمهر حسین‌پور از سوی نشر مروارید با قیمت ۱۲ هزار تومان راهی بازار کتاب شده است. در همان روز کتاب‌فروشی ثالث جشن «دیدار با لبخند» برگزار می‌کند که در این جشن علاوه بر رونمایی کتاب پوریا عالمی، کامبیز درمبخش و بزرگمهر حسین‌پور هم کتاب‌های خود را برای علاقه‌مندان امضا می‌کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر