menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشن انتشار “آخرین ماهنامه طنز فارسی” برگزار می شود

جشن انتشار ماهنامه «سه نقطه» با حضور جمعی از اهالی فرهنگ در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، جشن انتشار ماهنامه سه نقطه با حضور رضا امیرخانی، محسن مومنی شریف، مرتضی سرهنگی، حجت الاسلام محمدرضا زائری، ابوالفضل زرویی‌نصرآباد، ناصر فیض، شهرام شکیبا، هادی مقدم‌دوست، دکتر احمد توکلی، اسماعیل امینی و طنزنویسان، طنزسرایان و اهالی رسانه و مطبوعات برگزار می‌شود.

نشریه طنز سه نقطه

این برنامه که اجرای آن را شهرام شکیبا برعهده دارد، روز یکشنبه پنجم بهمن ماه ۹۳، در تالار مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد. قرار است محسن مومنی‌شریف؛ رییس حوزه هنری، مرتضی سرهنگی، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت، رضا امیرخانی، نویسنده به همراه (ناصر فیض، اسماعیل امینی و ابوالفضل زرویی نصرآباد)، اعضای شورای مشاوران نشریه سخنرانی کنند.

امید مهدی نژاد، دبیر شورای نویسندگان درباره رویکرد این نشریه گفت: تکیه اصلی ما بر متن است و قرار است «سه نقطه» تنها شامل طنز مکتوب شود؛ البته با گرافیک خاص خودش. یعنی به خلاف بیشتر مجلات طنز، ما در «سه نقطه» کاریکاتور نداریم و به حوزه طنز تصویری و ترسیمی ورود نکرده‌ایم.

وی با بیان این که محوریت موضوعی «سه نقطه» مسائل فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: در «سه نقطه» از پرداختن صریح به موضوعات سیاسی پرهیز می‌کنیم. فکر می‌کنم برای مخاطبان مجله و خوانندگان مطبوعات جالب باشد که یک مجله طنز، بدون پرداختن به مسائل سیاسی، تنها مسائل فرهنگی و هنری و اجتماعی را دست مایه قرار دهد.

ماهنامه سه‌نقطه که عنوان «آخرین ماهنامه طنز فارسی» را بر پیشانی دارد به مدیرمسئولی محسن مؤمنی شریف و صاحب‌امتیازی حوزه هنری، و با سردبیری امید مهدی‌نژاد منتشر می‌شود. گفتنی است این برنامه در تالار مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر