menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره کاریکاتور مهر امید به ایستگاه داوری رسید

اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمالغرب کشور در اردبیل به ایستگاه داوری رسید.
به گزارش شیرین طنز، رئیس کمیته داوری جشنواره کاریکاتور مهر امید در جلسه این کمیته برای داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تصریح کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره کاریکاتور مهر امید را به لحاظ کیفیت و کمیت در سطح قابل قبولی برای یک جشنواره در منطقه شمال و شمالغرب کشور بود.

شهرام رضایی ابراز امیدواری کرد: با انتشار این آثار در فضای مجازی و نمایشگاهی بتوان معضلات جوانان را بیش از پیش به بطن جامعه نشان داد.
این هنرمند نام آشنا و چهره بین المللی کاریکاتور استان اردبیل، با بیان اینکه از هر 6 استان شمال و شمالغرب کشور به دبیرخانه آثار ارسال شده بود، اضافه کرد: کمیته داوری با استفاده از ملاک های داوری روز، این آثار را مورد ارزیابی قرار دادند.
وی با بیان اشاره به اینکه داوری آثار در چند مرحله انجام شد، تصریح کرد: ابتدا در هر دو بخش مسائل ورزشی و مشکلات جوانان آثار هنرمندان با دقت و تیزبینی تمام مورد بررسی قرار گرفت و آثار کپی و شباهت ناگریز از بخش مسابقه حذف شدند و آثار جدید و بکر با مضمون بالا به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
این چهره بین المللی کاریکاتور اظهار کرد: از مجموع آثار داوری شده در مرحله اول 31 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که در مرحله دوم از بین آنها، آثار برتر انتخاب شد.
به گفته رئیس کمیته داوری جشنواره کاریکاتور مهر امید تکنیک های به کار برده شده در برخی از آثار در سطح بالایی بودند طوری که انتخاب نفرات برتر را سخت کرده بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر