menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رزم حسینی-جشنواره چین

جایزه نقدی هشتمین جشنواره کارتون چین به کارتونیست کرمانی تقدیم شد

محمد صالح رزم‌ حسینی کارتونیست موفق کرمانی جایزه نقدی هشتمین جشنواره بین المللی کارتون چین، را بدست آورد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، هشتمین جشنواره بین المللی کارتون چین با موضوع آزاد، با افتخارآفرینی مجدد محمدصالح رزم‌حسینی، هنرمند جوان و موفق کرمانی همراه بود.

این مسابقه‌ی بین‌المللی، نفرات منتخب و برتر خود را اعلام کرد که در این میان، آثاری از محمد صالح رزم‌ حسینی، یلدا هاشمی نژاد، عباس ناصری، علیرضا کریمی مقدم، حمید صوفی، جواد جعفریان، عاطفه یاریان، اسماعیل بابایی، رحیم اصغری، حسین ذاکرزاده از ایران نیز دیده می‌شود.

وی در کارتون منتخب خود، که به نقش تروریست‌ها ( به ویژه داعش ) در نابسامانی‌های خاورمیانه اشاره کرده موفق به دریافت جایزه نقدی جشنواره بین المللی کارتون چین شد.

محمد صالح رزم‌ حسینی، متولد ۱۳۵۸ در کرمان است که تاکنون در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده یا آثارش در کتاب جشنواره‌های داخلی و خارجی منتشر شده است.

رزم‌حسینی تاکنون، در جشنواره‌های مطرح ایتالیا، چین، کرواسی، کره جنوبی، روسیه و ترکیه شرکت داشته و رتبه‌های برتر را صاحب شده و هم‌چنین دیپلم‌های افتخار متعددی در جشنواره‌های بین‌المللی کارتون از جمله جشنواره‌های کره جنوبی، اوکراین، کرواسی، بلغارستان و ده‌ها کشور دیگر کسب کرده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر