menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آیدین دوغان

جایزه سی و سومین جشنواره آیدین دوغان ترکیه در دستان ناهید زمانی

ناهید زمانی برنده جایزه ویژه جشنواره بین المللی آیدین دوغان ترکیه شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از حوزه هنری اصفهان، ناهید زمانی یکی از اعضای خانه کاریکاتور اصفهان و دفتر طنز حوزه‌ هنری است که موفق به کسب جایزه ویژه سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی آیدین دوغان ترکیه شد.

در جشنواره امسال آیدین دوغان بخشی با موضوع زنان وجود داشت که کاریکاتور این هنرمند توانست جایزه نخست بخش زنان این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

آیدین دوغان

جشنواره آیدین دوغان ترکیه یکی از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی جهان در زمینه کاریکاتور است و جایزه امسال نهمین جایزه جشنواره بین‌المللی آیدین دوغان است که نصیب کاریکاتوریست‌های اصفهان می‌شود.

در سالهای گذشته نیز آقایان مسعود ضیایی، امین مویدی، حامد بذرافکن ، مجتبی حیدرپناه (دو دوره) و خانم ها دخشید قدرتی پور، عالیه‌ مظاهری و نگین نقیه موفق به کسب جایزه از این جشنواره شده بودند.

گفتنی است ناهید زمانی، متولد۱۳۶۷ در اصفهان است و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و هنرآموخته دوره های آموزشی خانه کاریکاتور اصفهان در سال ۸۸ است. وی برگزیده چهارمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتورا صفهان و برنده جایزه اول جشنواره مطبوعات اصفهان، برنده جایزه در جشنواره مطبوعات تبریز می باشد و همکاری با نشریات محلی وسراسری را در کارنامه خود دارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر