menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تو اگر قاطی کنی من نیز قاطی می کنم!

دومین شب لبخند تهران در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد؛ برنامه ای که قرار است تا پایان ماه شعبان هر شب در یک فرهنگسرا برگزار شود و از شبکه آموزش نیز پخش شود. شهرام شکیبا، در ابتدای برنامه توضیح داد: قرار است تا پایان ماه شعبان، در فرهنگسراهای مختلف تهران این ویژه برنامه را که سراسر شوخ طبعی و حاضر جوابی است اجرا و میهمانان مختلف را به برنامه مان دعوت کنیم.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

جواد زهتاب، شاعر اصفهانی به عنوان نخستین مهمان شب گذشته با «مانیفست اصفهانی» در برنامه حاضر شد و در ادامه نیز اشعار طنزی را قرائت کرد.

جواد زهتاب

بخش دیگر ویژه برنامه لبخند تهران، اجرای بخش دوم نمایشنامه خوانی عشق آباد بود به کارگردانی بهاره مشیری. عشق آباد نوشته داوود میرباقری است، برگرفته از فیلم سینمایی معجزه خنده به کارگردانی یدالله صمدی. اجرای زنده سه نفره این نمایشنامه تجربه جالبی برای مخاطبان برنامه بود.

پخش بخش هایی از فیلم سن پترزبورگ به کارگردانی بهروز افخمی در بخش کلاکت لبخند نیز بخش دیگری از برنامه شب گذشته بود که با حضور سحر عصرآزاد، منتقد سینما از زاویه ای دیگر نقد و بررسی شد. او با بیان اینکه خنده دغدغه امروز ماست، گفت: ما لبخند را گم کرده ایم و خنده گم شده امروز ماست.

«قاطی می کنم» عنوان شعری از زهتاب بود که برای حضار قرائت کرد:

تو اگر قاطی کنی من نیز قاطی می کنم
پس اگر قاطی کنم یکریز قاطی می کنم
در زمستان راه خود را می روم بی دردسر
شاعرم من اول پاییز قاطی می کنم
جیب پیراهن فقط اسباب زیبایی که نیست
رشوه را نگذار زیر میز قاطی می کنم
فرق من همواره با تو در همین یک نکته است
تو درشتی می کنی من ریز قاطی می کنم
نامه اعمال را وقتی به دست من دهند
شک ندارم روز رستاخیر قاطی می کنم

ویژه برنامه لبخند تهران ساعت 23 و با هدیه به استاد و پیشکسوت رادیو، اصغر عبداللهی به پایان رسید. عبداللهی در سخنان کوتاهی از کم شدن خنده انتقاد کرد، آن هم در میان مردم ایران زمین که خود خالق لبخند هستند. او گفت: خنداندن مردم ایران سخت است، به این دلیل که همه آن ها اهل لطیفه اند و خود صاحب ذوق و استادکار. آن قدر طناز هستند که دشوار می توان آن ها را خنداند و این کار را برای من و امثال من دشوار می کند.
این استاد پیشکسوت از خاطراتش در رادیو گفت و حاضران را خنداند و وقتی کاریکاتورش را به دستش دادند، خود نیز به خنده افتاد.

خبر آنلاین

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر