menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تولید اولین مجموعه طنز انیمیشن با موضوع داعش

بخش اول مجموعه انیمیشن «یاغشی‌ها» در ۵ آیتم یک دقیقه ای در موسسه فرهنگی هنری پرنیان اندیشه هنر تولید شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، «یاغشی‌ها» که حاصل ترکیب واژه های یاغی و داعشی است سعی دارد با نگاهی طنزآمیز به داعشی ها، ضعف شخصیتی و رفتاری آنان را به نمایش گذارد و از آنجا که این مجموعه به صورت تصویری و مفهومی تولید شده است، این مزیت را دارد که به سرعت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برای عموم مردم جهان قابل دسترسی و استفاده باشد.

جواد فتحی، نویسنده و کارگردان مجموعه «یاغشی‎ها» درباره طراحی و شکل گیری این مجموعه گفت: از آنجایی که گروه تروریستی داعش تمرکز بسیاری بر روی ایجاد ترس و وحشت در میان مردم در رسانه ها و فضای مجازی دارد لذا به نظر ما یکی از راههای مقابله با این موضوع تولید مجموعه انیمیشن طنز و نشان دادن این فضای پوشالی بود.

یاغشی ها مجموعه طنز انیمیشنی با موضوع داعش

وی افزود: این مجموعه دارای فضایی ساده و با تمرکز بر کاراکتر طراحی شده، ضمن اینکه در این مجموعه سعی بر طراحی کاراکتر اصلی از روی یکی از داعشی ها که تصاویر زیادی در رسانه ها دارد شده است. موضوعات این آیتم ها نیز از لابه لای اخبار و اتفاق ها ی این گروه گرفته شده است. جهاد نکاح ، آموزش های انتحاری و گونه شناسی یک داعشی از جمله موضوعات این مجموعه انیمیشن می باشد. این مجموعه به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای اوج تهیه شده است.

به گفته قدمی، مدیر روابط عمومی پرنیان، تولید این مجموعه انیمیشن در 20 قسمت پیش بینی شده است که پس از انتشار و پخش پنج قسمت آماده شده فعلی از شبکه افق و دریافت بازخوردهای آن، ادامه تولید قسمت‌های بعدی با نظر سازمان هنری رسانه ای اوج، انجام خواهد یافت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر