menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

وقایع تهرانیه

توزیع ویژه‌نامه طنز محیط زیستی «وقایع‌ تهرانیه» در متروی تهران

ویژه‌نامه محیط زیستی «وقایع‌ تهرانیه» امروز – یکشنبه – در متروی تهران توزیع می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از بخش رسانه ایسنا، این ویژه‌نامه را اعضای تحریریه این روزنامه به همراه سمن‌های محیط زیستی در متروی تهران توزیع می‌کنند. شعار این پویش «آسمانت را پس بگیر» است.

رضا ساکی – سردبیر این روزنامه – گفت: قبلا هم به دفعات ویژه‌نامه‌هایی درباره آب، هوا، پوشش گیاهی و روش کشاورزی داشته‌ایم و مطالبی را به جد و طنز درباره محیط زیست منتشر کرده‌ایم اما ویژه‌نامه امروز سبکی متفاوت دارد که با یک حرکت مردمی همراه خواهد بود.

وقایع تهرانیه

وقایع تهرانیه

ویژه‌نامه امروز نخستین شماره از ویژه‌نامه‌های «آسمانت را پس بگیر» است که در مترو توزیع می‌شود. روزنامه امروز را خودمان به همراه سمن‌ها در میان مردم توزیع می‌کنیم و با آنها درباره وضع هوای تهران گفت‌وگو می‌کنیم. رفتار مردم در روزهای آلوده نشان می‌دهد هنوز برخی متوجه فاجعه نشده‌اند و مسئله آن قدر برایشان مهم نیست. مثلا در روزهای آلوده برخی همچنان تک‌سرنشین هستند و یا بچه چهارماهه را بیرون می‌برند و یا می‌بینیم که کودکان از تعطیل شدن مدارس در اثر آلودگی خوشحال می‌شوند و در خیابان بازی می‌کنند.

ساکی افزود: ویژه‌نامه محیط زیستی روزنامه وقایع‌تهرانیه در ۳۱ شماره ویژه استان‌ها هم منتشر خواهد شد. یعنی در کنار وقایع تهرانیه، وقایع تبریزیه، اهوازیه و زاهدانیه و… خواهیم داشت که بخشی از آن در متروی تهران و بخشی در مرکز استان توزیع می‌شود. همچنین نسخه الکترونیک آن هم در فضای مجازی پخش می‌شود.

متروی صادقیه، مترو کرج، مترو قائم، مترو توحید، مترو مصلا، مترو انقلاب و متروی حسن‌آباد برخی از ایستگاه‌هایی هستند که پویش در آنها اتفاق خواهد افتاد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر