menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

منبع موثق

تهیه کننده منبع موثق : رضا رفیع خط قرمزها را می داند و رعایت می کند

تهیه کننده «منبع موثق» شبکه چهار بیان کرد که این برنامه که به صورت طنز به مشکلات مردم می پردازد خط قرمز چندانی ندارد.

به گزارش شیرین طنز، میثم تربتی تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه «منبع موثق» که چند شب است پخش آن از شبکه چهار سیما آغاز شده است، گفت: این برنامه به مشکلات روز جامعه ایرانی و حتی جامعه جهانی می پردازد و نگاهی طنز دارد.

وی ادامه داد: ما در این برنامه سراغ سوژه هایی می رویم که قابلیت برجستگی دارند و از زاویه طنز می توان آنها را تحلیل کرد. این سوژه ها به طور کلی به اتفاقات و موضوعات می پردازند و بنایی نداریم که خیلی جزیی به ماجراها بپردازیم. به طور مثال با گرانی اجاره خانه ها شوخی می کنیم و در برنامه، تلفنی وجود دارد که به بهانه موضوعات مختلف با آن تلفن با افراد تماس می گیریم.

تربتی با اشاره به نظارت مستقیم رضا پورحسین مدیر شبکه چهار سیما روی این برنامه تصریح کرد: این برنامه زیر نظر مستقیم خود مدیر شبکه و در واحد تامین برنامه تولید می شود. موضوعات برنامه نیز ابتدا به تایید دکتر می رسد و بعد به آنها می پردازیم البته رضا رفیع که برنامه توسط او اجرا می شود خط قرمزها را می داند و رعایت می کند.

تهیه کننده «منبع موثق» با اشاره به جزییات این برنامه عنوان کرد: برنامه در حدود یک ربع به صورت زنده روی آنتن می رود و ممکن است به زودی آیتم های بیشتری به آن اضافه کنیم.

وی درباره بازخوردهای برنامه در این یک هفته ای که پخش شده است، اظهار کرد: برنامه از ابتدای مرداد ماه روی آنتن رفت و باتوجه به اینکه تبلیغی درباره برنامه نشده و تازه متولد شده نسبتا دیده شده است. همچنین زبان طنز آن با توجه به گویش و شوخی های ملایم رفیع مورد استقبال قرار گرفته است.

تربتی در پایان درباره سوژه هایی که مطرح می شود، یادآور شد: این سوژه ها از منابع خبری و سایت ها گرفته می شود، رضا رفیع یک شورای سردبیری دارد که در شورا موضوعات پیشنهاد می شود و برنامه به روز است. ما برای بیان این سوژه ها خط قرمز خاصی نداریم اما بیشتر موضوعات اجتماعی و مسایلی را که مردم درگیرشان هستند و در آن زمینه ها مشکل دارند مطرح می کنیم.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه حدود ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
عطیه موذن

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر