menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره استندآپ کمدی خوزستان

تمدید فراخوان اولین جشنواره استانی استند آپ کمدی خوزستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر اظهار کرد: با توجه به پیشنهاد و استقبال علاقه مندان و ایجاد فرصتی دیگر بار برای شرکت حداکثری اهالی نمایش و تاتر، مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره استندآپ کمدی خوزستان تا ٣٠ آبان تمدید شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی بهرامی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، کانون بسیج هنرمندان، مشارکت انجمن نمایش استان، کانون طنز خوزستان، شهرداری و شورای اسلامی شوشتر، نخستین جشنواره استانی استندآپ کمدی خوزستان را به میزبانی شهرستان تاریخی و باستانی شوشتر برگزار می کند.

وی افزود: نخستین جشنواره استانی استندآپ کمدی شوشتر با هدف کشف و استعداد یابی در زمینه بداهه گویی و برقراری ارتباط با مخاطب بوسیله زبان و بدن ،استفاده از ظرفیت های بومی محلی درایجاد مو قعیت کمدی به صورت خاطره، لطیفه و مونو لوگ، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه ،تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در زمینه استندآپ کمدی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با توجه به تاثیر نشاط در بالندگی جامعه. برگزار می شود.

بهرامی خاطر نشان کرد: براساس فراخوان منتشر شده، شرایط شرکت در جشنواره به شرح ذیل است:

شرکت کنندگان محترم فرم مربوط به شرکت در جشنواره را تکمیل و به دبیرخانه ارسال نمایند.

هر اجرا باید بر لوح فشرده ثبت و ٣ کپی از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

دبیرخانه جشنواره محدودیتی در ارسال تعداد آثار، شرایط سنی و موضوع برای شرکت کننده قائل نیست.

دبیرخانه جشنواره به آثاری که بعداز زمان مقرر دریافت می نماید ترتیب اثر نخواهد داد.

حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامیست و عدم حضور برگزیده، انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره از تعدادی از افراد که بنا به رای داوران حائز رتبه گردد دعوت به عمل آورده و در روز اختتامیه از میان آنان برگزیدگان نهایی مشخص و با لوح و جوایز نقدی تقدیر خواهد نمود.

قصه، نمایش و پیام اجرا در داوری و انتخاب، تاثیر گذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا سی ام آبان ماه تمدید گردیده و این جشنواره در نیمه دوم آذر ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در خوزستان – شوشتر – میدان غدیر- اداره فرهنگ و ارشاداسلامی – دبیرخانه « نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی» ارسال کنند و جهت دریافت فراخوان به ادارات ارشاد شهرستانها مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۶۱۳۶۲۲۴۵۴۰_ ۰۹۱۶۶۱۳۲۵۴۵_ ۰۹۱۶۳۰۰۷۳۹۲_ ۰۹۱۶۳۰۹۵۱۹۹ نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر