menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تقدیر از دو طنزپرداز یزدی در اختتامیه دومین جشنواره شعر طنز اراک

در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه اراک از دو طنزپرداز استان یزد تقدیر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد با اعلام این خبر گفت: آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه اراک با معرفی نفرات برتر و تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف برگزار شد و اعضای محفل طنز (قندشکن) یزد در این رویداد ادبی خوش درخشیدند.

محمدصادق کوچک‌زاده افزود: حسن حاتمی بهابادی و حسین میهمان پرست از اردکان در بخش «ویژه» شعر طنز این جشنواره شرکت کرده بودند که با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از آنان تجلیل شد. در این بخش سه نفر رتبه اول تا سوم را کسب کردند و از ۱۰ طنزپرداز در بخش «ویژه» و «شهروندی» تقدیر شد.

وی با بیان اینکه محفل طنز ماهانه استان یزد چهارشنبه اول هر ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: پیش از این نیز حسن حاتمی بهابادی با شعر طنز «فضای مجازی» در نهمین جشنواره سراسری طنز سوره برگزیده شده بود.

گفتنی است: در بخش داستان ۵۴۷ اثر از ۳۲۶ نویسنده ۲۷ استان و در بخش شعر طنز هم ۳۹۰ اثر از ۱۴۶شاعر ۲۵ استان کشور به دبیرخانه دومین جشنواره ملی داستان کوتاه و شعر طنز اراک ارسال شده بود.

دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت، نماز، عفاف و حجاب، آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی موضوعات ویژه این جشنواره بود.

دومین جشنواره ملی داستان کوتاه و شعر طنز اراک در موضوعات مختلف شهری از جمله شهروندی، شهرنشینی، ترافیک، فضای سبز شهری، مسائل محیط زیست شهری(آلودگی هوا)، ایمنی وآتش نشانی، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و … (سوم خردادماه) در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر