menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شعر طنز کارمند

تزریق روحیه به جوانان با عکس طنز

یك عكاس شركت كننده در هشتمین جشنواره طنز سوره گفت: برگزاری این جشنواره ها خوب است اما در عین حال بهتر است آثار طنز به نمایش عمومی دربیاید.

به گزارش شیرین طنز، میثم بشاش علی آبادی به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: در شرایطی كه جوانان و خانواده ها درگیر انواع مشكلات یا روزمرگی هستند، باید برای تزریق روحیه به آن ها كارهایی انجام داد و می توان از طنز بهره گرفت.

وی همچنین با استقبال از برگزاری چنین رقابتی در بخش طنز بیان كرد: آثار طنز در هر بخشی می توانند برای مردم لذت بخش باشند؛ بنابراین بهتر است از رقابت و جایزه صرف خارج شده و طوری نباشد كه فقط چند داور و خود شركت كنندگان آن را ببینند بلكه یا در نمایشگاه ها به نمایش گذاشته شود و یا در سطح شهر در ایستگاه های مترو و اتوبوس در معرض دید مردم قرار بگیرد.

پوستر هشتمین جشنواره طنز سوره

بشاش علی آبادی با بیان این كه با عكس طنز می توان لبخند را به لب مردم آورد و جامعه ای عبوس نداشت تاكید كرد: الان در فیلم ها و تئاترها می بینیم كه فضاهای تلخی وجود دارد و اگر خانواده ای یك روز بخواهد استراحت و تفریح كند چاره ای جز دیدن این آثار ندارد و در فضاهای هنری مان خلاء طنز داریم.

این عكاس همچنین با اشاره به این كه خوب است این مسابقات طنز در ابعاد وسیع تری ادامه پیدا كند اظهار كرد: با پخش چنین آثاری از رسانه های مختلف و به نمایش درآوردن عكس های طنز در فضاهای عمومی می توان فرهنگ استقبال از نمایشگاه ها و آثار هنری را هم در بین مردم به وجود آورد و با بازدید و خرید آثار هنری، هنرمندان هم انگیزه بیشتری برای كار كردن در این عرصه داشته باشند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر