menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نقد و بررسی تاریخ مستطاب آمریکا

تاریخ مستطاب آمریکا در ششمین سه شنبه طنز نقد می شود

نشست نقد و بررسی کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» اثر محمدصادق کوشکی در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های «سه‌شنبه‌های کتاب طنز» که با همت موسسه خانه کتاب در سرای اهل قلم برگزار می‌شود، کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» اثر محمدصادق کوشکی نقد و بررسی می‌شود.

محمدصادق کوشکی در این کتاب در سه فصل به موضوعاتی چون تأسیس آمریکا و فضای داخلی آن، سیاست‌های آمریکا در عرصه بین‌المللی و سیاست‌های آمریکا در قبال ایران، با زبانی طنز به روایت تاریخ آمریکا می‌پردازد و در کنار آن در هر بخش از کتاب، کاریکاتورهای کشیده شده توسط مازیار بیژنی نیز استفاده شده است.

در این کتاب از منابع مرتبط با آمریکا استفاده شده است که در خارج از جمهوری اسلامی تولید شده‌اند. همچنین نویسنده برای نگارش این کتاب از مشاوره عباس سلیمی نمین و فواد ایزدی دو نفر از چهره‌های آشنا با تاریخ آمریکا بهره برده است.

نقد و بررسی کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» سه‌شنبه (۳ اسفندماه) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و با حضور اسماعیل امینی، سیدحامد موسوی، امید مهدی‌نژاد، مازیار بیژنی و نویسنده اثر در سرای اهل‌قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر (صبا) جنوبی، کوچه نصیر، پلاک ۲، برگزار خواهد شد.

گفتنی است، سلسله نشست‌های «سه‌شنبه‌های کتاب طنز» تا پایان سال جاری در روزهای سه‌شنبه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر