menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تئاتر طنز “دنگ و فنگ” در سالن سوره اصفهان روی صحنه می رود

تئاتر “دنگ و فنگ” به کارگردانی و نویسندگی امیرشیخ‌جبلی از آغاز این هفته تا ۲۰ بهمن ماه در سالن سوره اصفهان به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این اثر نمایشی که مبتنی بر حرکت، موسیقی و در قالب نمایشی بی کلام است با حمایت خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان در ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه هر شب به اجرا در می‌آید.

امیرشیخ جبلی کارگردان پانتومیم طنز “دنگ و فنگ” این اثر را اثری خیال انگیز و شاد خواند که در آن بخش‌هایی از زندگی دو شخصیت به نام های دنگ وفنگ روایت می‌شود دو شخصیتی که در تضاد و کشمکشی متقابل با یکدیگر در موقعیت های مختلف، طنزهای موقعیت بسیاری را خلق می‌کنند.

وی افزود: این اثر کاری از گروه تئاتر نگارسبز با بازی محمد قبادی‌نژاد است که بعد از دو دوره اجرای موفق عمومی در سالهای ۸۹ و ۹۰ بار دیگر بازتولید و اکنون از روز شنبه ۹ بهمن تا۲۰بهمن۹۵در سالن سوره اجرا می شود.

شیخ جبلی تصریح کرد: مشاور موسیقی این اثر نمایشی شاهین کیانزاد است و سید پویا امامی دستیار کارگردان است. طراحی صحنه و لباس را زهرا جلالی و الهه جابرزاده انصاری برعهده دارند و مینا سلمانی و محمود شیخ جبلی مدیر روابط عمومی این اثر هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر