menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تأثیرات خنده از دیدگاه قرآن و روانشناسی در دومین محفل “فلفل بچه”

دومین محفل طنز فلفل بچه چهارشنبه 30 مهر ماه 1393 با حضور دانش آموزانی از سراسر استان همدان برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، محفل طنز “فلفل بچه” توسط قرارگاه عملیات شهری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان همدان هر ماه به منظور کشف و پرورش استعداد های طناز و ایجاد محیطی سالم برای فعالیت های طنز برگزار می شود.
جناب آقای کاظمی سخنران دومین محفل از این برنامه بودند که با سخنان بسیار زیبای خود پیرامون مبحث خنده، دانش آموزان را مجذوب ساخته و الحق مطالب بسیار مفیدی به آنان ارائه دادند.

اجرای این مراسم را هم مانند نخستین محفل طنز فلفل بچه مرتضی جهانی مقدم بر عهده داشت. مکان هم مانند قبل سالن اجتماعات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان بود با این تفاوت که مهمانان این برنامه از دانش آموزان سراسر استان بودند. وقتی که همه وارد سالن شدند قرائت قرآن و دعای فرج انجام شد ناگهان برق ها رفت و صدای عجیبی به گوش رسید! بعد از چند ثانیه دانش آموزان متوجه شدند که این یک غافلگیری از طرف فلفل بچه ای ها بوده تا به آهنگ فلفل بچه که توسط قرارگاه عملیات شهری ساخته شده بود گوش کنند.

سپس چراغ ها روشن شد و مجری روی صحنه رفت و ضمن صحبت های اولیه محور های این برنامه فلفل بچه را اعلام کرد. مرتضی جهانی مقدم گفت این مراسم در پنج قالب شعر داستان نماهنگ نمایش و نقد مکتوب برای شما فراهم شده است. پس از آن به تماشای یک نماهنگ انتقادی از حسین علیزاده نشستند.
مهمان ویژه این برنامه جناب آقای کاظمی بودند که با سخنرانی بسیار جذاب و مفید خود بچه ها را مجذوب کردند. بعد هم به ترتیب دانش آموزان برای مدعوین شعر خواندند. از این بین میتوان به علی ساکی از نهاوند سید حسام صباح الحسینی از همدان محمد سعیدی کیا از نهاوند مهدی ارمغانی از همدان جواد میرزایی از اسد آباد علیرضا لشگری از همدان و آقای مولوی از نهاوند اشاره کرد.

در این بین نماهنگ هایی از همدان و اسد آباد به نمایش درآمد. همچنین در انتهای مراسم دانش آموزان شاهد نمایشی از شهرستان ملایر بودند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر