menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حمید زارعی

بیوگرافی حمید زارعی

من حمید زارعی متولد سال ۱۳۶۴ هستم. در شهر گناوه به دنیا اومدم و در گناوه هم زندگی میکنم.
یک روز وقتی سال دوم دبیرستان بودم. دو سه تا از همکلاسی هایم دورم را گرفتن و بهم فهموندن اون خط خطی هایی که روی نیمکت میکشم اسمش کاریکاتوره و من از اون روز رفتم پی این که بفهمم کاریکاتور چیه؟
خیلی پرس و جو کردم اما کسی را پیدا نکردم که در دسترس باشد و کاریکاتوریست. سالها گذشت و من هنرهای مختلفی مثه طراحی، شعر، کاریکلماتور، داستان و تئاتر را نیز در کنار هنر کاریکاتور مشق کردم اما دامنه ی همه ی فعالیتهایم محدود به زادگاهم و در نهایت استان بوشهر بود.

حمید زارعی

آدمی نبودم که پیگیر شرکت در جشنواره ها باشم. یک بار در جشنواره ی استانی در رشته ی کاریکاتور شرکت کردم و گویا مقامی هم کسب کرده بودم اما در اختتامیه شرکت نکردم و بعد هم پیگیر ماجرا نشدم. یک بار هم همه ی کاریکلماتورهایم در هفته نامه ی صدای بندر چاپ شد و قرار بود این روند ادامه داشته باشد اما من ادامه ندادم.
سه نمایشنامه ی طنز نوشتم که دو تا از آنها به اجرا در آمدن و کارگردانی یکی از آنها را نیز خودم بر عهده گرفتم. شعرهایی دارم و چند تایی داستان طنز نوشته ام و در دنیای مجازی هم گاهی با نام مستعار “خپید” و گاهی با نام حقیقی خودم کارتون هایی را انتشار داده ام که بیشتر موضوع آنها مشکلات شهر و استان محل زندگی ام بوده است. خلاصه ی مطلب این است که میتوانم بگویم یک هنر آموز طنز آراء هستم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر