menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بیست و ششمین محفل طنزپردازان قم با حضور سعید طلایی برگزار می شود

بیست و ششمین محفل طنزپردازان استان قم عصر چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۶ با حضور سعید طلایی و عباس احمدی برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، بیست و ششمین محفل طنزپردازان استان قم عصر چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۶ با حضور سعید طلایی و عباس احمدی برگزار می‌شود. سعید طلایی که پیش از این نیز به‌عنوان کارشناس در محفل قمپز حاضر بوده‌است، در میان اهالی فرهنگ طنزپرداز شناخته شده‌ای است. وی نوشتن برای گروه مجلات رشد و برنامه‌های رادیو و تلویزیونی را در کارنامه خود دارد. از جمله آثار منشتر شده‌ی سعید طلایی دو کتاب «بوقلمان» و «از جلو نظام» است که کتاب دوم مجموعه شعر طنزی‌ست برای مخاطبان نوجوان.

موضوع بیست و ششمین محفل قمپز «ماه مبارک رمضان» و «آزاد» است و علاقمندان برای قرائت آثار منثور و منظومشان در این محفل می‌بایست آثارشان را تا روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه، به نشانی الکترونیکی Qompoz@gmail.com ارسال نمایند.

در قمپز بیست و ششم از پوستر سومین جشنواره طنز مکتوب «سوهان روح» رونمایی می‌شود. همچنین از عباس احمدی و علی مهر برگزیدگان نهمین جشنواره طنز سوره و محمد حسین مهدویان که در دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب یکی از سروده‌های طنزش را قرائت کرد، تجلیل خواهد شد. علاقمندان برای حضور در محفل قمپز می‌توانند ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه به خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه ۲۳، پلاک ۸، سالن سوره حوزه هنری قم مراجعه نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر