menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بیستمین محفل قمپز

بیستمین محفل طنز قمپز با خاطرات طنز دفاع مقدس برگزار شد

بیستمین محفل طنز قمپز عصر چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه با حضور رضا احسان‌پور، سعید بیابانکی، دکتر عباس احمدی، حسین پاینده، طنزپردازان و علاقمندان به طنز برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، قمپز بیستم شاهد پرشورترین حضور علاقمندان به طنز و طنزپردازن قمی در محفل قمپز بود. بیستمین محفل طنز قمپز که هم‌ زمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شد، عرصه شوخی‌ها و بذله گویی‌های عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم، رضا احسان‌پور و سعید بیابانکی مهمانان محفل و طنزپردازان قمی بود. محمد حسین فیض اخلاقی، صامره حبیبی، محمدحسن دارابی‌نیا، حسن رحمانی نکو، سید محمد حسینی، ابوالقاسم فردوسی، ملیحه رجایی، محمد غلامی، سیدجواد میرصفی، محمدحسین مهدویان به ترتیب پشت تریبون آمدند و آثار خود را برای حضار قرائت کردند.

بیستمین محفل قمپز

همچنین مسعود طباطبایی و سعید ایران‌نژاد طنزپردازان غیر قمی که دکتر احمدی از آنها به عنوان طنزپردازنی از اقصی نقاط ایران نام برد، فرصت یافتند تا اشعار طنزآمیزشان را پشت تریبون قمپز بخوانند. سمانه روشنایی نیز اخوانیه‌ای را که جمعی طنزپردزان در وصف مهمانان قمپز بیستم سروده بودند قرائت کرد. در فاصله‌ی قرائت آثار مجری و کارشناسان مهمان برنامه به نقد آثار و قرائت ابیات و خاطرات طنز و نغز پرداختند.
در این میان برگزار کنندگان محفل چندین غافلگیری برای حضار داشتند. نخستین غافلگیری برای مهمانان قمپز، دعوت از رزمنده قمی حسین پاینده معروف به حسین ملات بود. پاینده خاطرات شیرین و طنزآمیزی از جبهه و سال‌های دفاع را با لهجه شیرین قمی برای حضار روایت کرد. پخش کلیپ با اشعاری درباره قم و با لهجه قمی بخش دیگری بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت. بیستمین محفل طنزپردازان قمی به همت حوزه هنری و همکاری سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر