menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دیوید سداریس david sedaris

بیا با جغدها درباره دیابت تحقیق کنیم

ترجمه پیمان خاکسار از کتاب «بیا با جغدها درباره دیابت تحقیق کنیم» در حال آماده سازی برای انتشار است و به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، پیمان خاکسار مترجم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: کتاب «بیا با جغدها درباره دیابت تحقیق کنیم» اثر جدید دیوید سداریس است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و سومین کتابی است که از او ترجمه کرده ام. این کتاب مانند آثار پیشین اش، مجموعه ای از مقالات این نویسنده را با همراهی چاشنی طنز در بر می گیرد.

دیوید سداریس david sedaris

دیوید سداریس david sedaris

وی افزود: «بالاخره یه روزی قشنگ حرف می‌زنم» و «مادربزرگت را از اینجا ببر» هم دو کتاب پیشینی بودند که از این نویسنده ترجمه کردم و مجموعه مقالات طنزدار او را شامل می‌شدند. «بیا با جغدها درباره دیابت تحقیق کنیم» سال ۲۰۱۴ منتشر شد و من هم سعی کردم با یک فاصله چندماهه آن را ترجمه کنم تا سریع وارد بازار نشر کشور شود. به این ترتیب، ترجمه این کتاب تا چندی دیگر توسط نشر چشمه منتشر می‌شود.

این مترجم در ادامه گفت: مجوز چاپ این کتاب سال گذشته صادر شد ولی با توجه به مسائل آماده سازی و گرفتاری های ناشر، به نمایشگاه کتاب نرسید. اما در حال حاضر دارد برای چاپ آماده می‌شود به زودی، حداکثر تا چند ماه دیگر منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر