menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حمیدرضا ماهی صفت

بهره‌گیری از ظرفیت شادی و طنز در گسترش فرهنگ نمازخوانی

حمید ماهی‌صفت هنرمند برجسته طنز کشور ۴ میلیون جلد کتاب با موضوع نماز به جوانان کشور اهدا کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از جم، حمید ماهی‌صفت شامگاه دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۴ در نشست با فرماندار جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی ارزشمندی است و مهمانان زیادی وارد این منطقه شده‌اند.

هنرمند برجسته طنز ایران با تقدیر از نگاه فرماندار شهرستان جم به موضوع هنر و نشاط و شادمانی در جامعه افزود: اگر قرار باشد در حوزه فرهنگ تاثیر گذار باشیم باید با زبان هنرمندانه و شادی‌آفرین سخن بگوییم.

ماهی صفت با اشاره به شعار سال جدید، ایجاد شادی و نشاط را یکی از راه‌های تحقق این شعار در جامعه برشمرد و خاطر نشان ساخت: با رویکردی که دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگ دارد به وضوح می‌توان افزایش نشاط و شادمانی و نیز همدلی و همزبانی مردم و مسئولین را مشاهده کرد. وی با تاکید بر ظرفیت هنر در نهادینه سازی اخلاق و فرهنگ دینی در جامعه، اظهار داشت: آنچه با زبان شادی و مهربانی به مردم منتقل شود قطعا دارای تاثیر گذاری بسیار بالایی است.

این هنرمند برجسته طنز کشور به اهدا چهار میلیون جلد کتاب به جوانان اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از چهار میلیون جلد کتاب در موضوع نماز به جوانان اهدا کرده‌ام و تلاش دارم با بهره‌گیری از ظرفیت شادی و طنز، فرهنگ نمازخوانی و اخلاق دینی را در جامعه بسط دهم.
ماهی صفت ابراز امیدواری کرد اجرای برنامه توسط وی در شهرستان جم، به افزایش شادی و نشاط و تقویت همدلی و همزبانی‌ها کمک کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر