menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بزودی منتظر پخش در حاشیه ی 2 باشید

پخش مجموعه‌ی طنز «در حاشیه 2» که روزهای پایانی تصویربرداری خود را می‌گذراند، از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، تصویربرداری «در حاشیه» تا یک هفته‌ی دیگر به پایان می‌رسد و این مجموعه از هفته‌ی آینده شنبه (پنجم دی ماه) به روی آنتن می‌رود.

زندانیان مجموعه «در حاشیه» بیش از 40 نفر هستند که در نقش‌های متفاوت اعم از زندانی و نگهبان زندان ایفای نقش می‌کنند. این بازیگران از میان هنرمندان تلویزیون، سینما و تئاتر انتخاب شده‌اند.

بازی شخصیت‌های اصلی این مجموعه از جمله مهران غفوریان، جواد رضویان و نصرالله رادش به پایان رسیده است و در حال حاضر سیامک انصاری و نیما فلاح جلوی دوربین هستند.

در حاشیه 2

لوکیشن سریال «در حاشیه 2» که همان لوکیشن قبلی بیمارستان «در حاشیه» است، پس از تغییرات اساسی به یک اردوگاه واقعی تبدیل شد. این اردوگاه شامل بخش‌های مختلف از جمله کارگاه برای فعالیت زندانیان، اتاق رییس اردوگاه، اتاق ملاقات زندانیان با خانواده‌هایشان، تلفنخانه، باشگاه ورزشی، سلول‌های انفرادی، اتاق‌های زندانیان (شامل اتاق‌های چهار نفره، هشت نفره و 16 نفره)، اتاق بازجویی، سالن غذاخوری، بهداری و همچنین حیاط هواخوری اردوگاه است.

فاز دوم مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری اوایل مهر 94 کلید خورد.

در فاز اول سریال «در حاشیه» هومن صحرایی مامور می‌شود یک مرکز درمان تعطیل شده را راه‌اندازی کند اما در این مسیر با سهراب کاشف، بهروز عشقی، کنگر زهتاب و سیروس تکراری که همگی سابقه کلاهبرداری دارند همراه می‌شود. داستان این سریال با دستگیری این افراد به اتمام می‌رسد.

فاز دوم سریال در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه افرادی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند، دوران محکومیتشان را بین زندانیان سابقه‌دار می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند.

مهران مدیری (2)

فهرست به‌روز شده اسامی بازیگران مجموعه «در حاشیه» به شرح زیر است:

بازیگران اصلی: سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصر‌الله رادش، نیما فلاح، سروش جمشیدی و حمید کاشانی

سایر بازیگران به ترتیب حروف الفبا: امیرحسین اقبال‌آذر، محمدرضا بابازاده، چیا بابامیری، مهدی بیگی، عباس پرنیانی، هادی پیوند، امیر جنانی، امیرمحمد حاجی‌زاده، حامد خان بابایی، مهدی دانایی مقدم، محسن دلیخون، هومن رمضانی، مهدی ساسانی، فرزاد سروی، پیام سلیمانی، حمید سلیمانی، آرمین شیرگیر، محمدرضا صدوقی‌پور، احد صادق بیله سوار، مهدی صفری، مهدی عظیمی، سعید علی‌پور، علی غلامی، بهادر فاضل، مهبد قناعت پیشه، محمد کارآزاد، امیر کریمی علویجه، بابک کمانگیر، محمد گل محمدی، حسین لعل، کیارش محسن سجادی، مهدی مرادی، رضا محرابی، سید صالح موسوی، میرمحمد موسوی، محمد مولودی، عباس نایی، علی نعیمی، امیر نگارش، سینا نور محمد، علی ولیانی.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر