menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بزرگمهر حسین‌ پور با سایت چیزنا به فضای مجازی می آید

سایت طنز و کاریکاتور ایران با نام «چیزنا» به سردبیری بزرگمهر حسین‌پور و با همکاری عده‌ای طنزپرداز ایرانی، دوشنبه (دوم شهریور ماه ) به طور رسمی به فضای مجازی می‌آید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از بخش رسانه ایسنا، چیزنا، اولین سایت طنز و کاریکاتور ایران است که از دوشنبه – 2 شهریور ماه- به صورت روزانه به انتشار مطالب خواهد پرداخت.

بزرگمهر حسین‌پور – کارتونیست – سردبیری سایت چیزنا را به عهده گرفته و مجموعه ای از طنزپردازان در تحریریه این سایت گردهم آمده‌اند.

از نویسندگانی همچون پیمان قاسمخانی، محراب قاسمخانی، امیر مهدی ژوله، هادی حیدری، پوریا عالمی، آیدین سیار سریع، شهاب جعفرنژاد، رضاساکی، امیر وفایی، پریسا شمس به عنوان طنزپردازان و کاریکاتوریست‌هایی نام برده شده که با این سایت همکاری می‌کنند.

بزرگمهر حسین پور

این سایت، رویکرد خود را اجتماعی، فرهنگی می‌داند و درصدد دوری از سیاست است.

بزرگمهر حسین‌پور – سردبیر مجموعه – در این‌باره می‌گوید: « انتقاد سایت، به سوی رفتارهای اجتماع است. ما معتقدیم اگر معضلات فرهنگی و اجتماعی مردم برطرف شود سیاست هم به ناگزیر تغییر خواهدکرد. «چیزنا» از کنار سیاست عبور می‌کند و به هیچ ارگان سیاسی و جناحی وابسته نیست؛ هر چند ممکن است با همه‌شان شوخی داشته باشد. ما امیدواریم در آینده نزدیک به عنوان خبرگزاری طنز و کمیک‌ استریپ ایرانی شناخته شویم.»

«چیزنا» به لحاظ تکنیک کاریکاتور کارهای متفاوتی را به مخاطب عرضه می‌کند؛ همه‌ی کارتون‌ها موشن گرافیک داشته و متحرکند. طنزهای صوتی آن در راهند و بخشی مخصوص ویدیوهای طنز تدارک دیده‌ شده که به تدریج منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس Chizna.ir مراجعه کنند.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. عارفه:

    برای ورود به سایت مشکل دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر