menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور

برگزیدگان هفتمین دوسالانه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج

هفتمین دوسالانه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج با معرفی برگزیدگان در خرم آباد به کار خود پایان داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبر نگار ایرنا در این مراسم که به میزبانی سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در سالن همایش های سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، از منتخبان این جشنواره ملی تقدیر شد.

در رشته کاریکاتور نگین نقیه از اصفهان، آرش فروغی از لرستان و محمود آزادنیا از خراسان رضوی برگزیده شدند و معصومه سادات موسوی از استان مرکزی رتبه اول در رشته کاریکاتور را از آن خود کرد و محمود نظری از همدان نیز رتبه دوم را کسب کردند. در بخش نگارگری، فرهاد رستم پور از استان مرکزی رتبه سوم، مریم شاکری از استان چهارمحال و بختیاری و میثم نیلی از استان اصفهان به طور مشترک رتبه دوم و سمانه فاجانی از استان تهران رتبه اول را کسب کردند.

در بخش نقاشی نیز با تقدیر از عباس تارخ از استان بوشهر، سپیده نوروزی از استان همدان، فرهاد جعفری از استان ایلام و سعید منزه از استان تهران، نیما شایان از استان لرستان رتبه سوم، معصومه شمشیری از استان آذربایجان شرقی و مرضیه قاسم پور از استان تهران به طور مشترک رتبه دوم و مرتضی آرین از استان لرستان رتبه اول را کسب کردند. در بخش تذهیب این جشنواره نیز با تقدیر از رضا رحمت پور از استان لرستان، محمدرضا پارسا از استان قم و زهره احمدی از استان قم، حدیث محمدی از استان کردستان رتبه سوم، محمدرضا یدالهی از استان چهارمحال و بختیاری رتبه دوم و محبوبه عزتی از استان قم رتبه اول را کسب کردند.

در بخش گرافیک هفتمین جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج با تقدیر از امین هنامی از استان لرستان، جمال الدین رمضانی از استان مازندران و وحید حسینی از استان قم به طور مشترک رتبه سوم، اکرم دادجو شاه مرادی از استان قزوین رتبه دوم و مسعود صبوحی از استان تهران رتبه اول را کسب کردند. در بخش وورک شاپ عملی جشنواره نیز از سعید دولتی از استان همدان، عبدالرضا چاره ای از استان تهران، کریم فزونی از استان گلستان و علی بحرینی از استان بوشهر تقدیر شد.

با فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی بسیج چهار هزار و 310 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از بین آن ها 570 اثر توسط داوران انتخاب و 120 اثر برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر