menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اصفهان لهجه

برگزیدگان جشنواره ی “طنزستان” اصفهان معرفی شدند

آئین اختتامیه جشنواره «طنزستان» روز پنجشنبه مورخ 30 بهمن 93 با حضور طنزپردازان برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان،‌ آئین اختتامیه جشنواره «طنزستان» با حضور رضا رفیع طنزپرداز کشور در اصفهان و به همت شهرداری بهارستان، برگزار شد.

رضا رفیع در این برنامه با اشاره به اینکه بیان دغدغه‌های شهروندان به زبان شعر و ادبیات و به‌ ویژه طنز می‌تواند تأثیر بسزایی در روند حل این مشکلات داشته باشد، اظهار داشت: از این‌ رو ضروری است که طنزپردازان به این امر توجه ویژه داشته باشند. وی بهداشت روان را نیاز جدی جامعه کنونی دانست و گفت: در این راستا ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف باید برای ایجاد فضایی شاد برای عموم مردم جامعه تلاش داشته باشند.

این طنزپرداز کشورمان توجه طنزپردازان به لبخند «حلال» را نیز ضروری عنوان کرد و ادامه داد: از این‌رو باید توجه داشت که طنزپردازان از ایجاد لبخند بر روی لب دیگران در قبال ناراحتی برخی از اقوام خودداری کنند. مهدی فاتحی، شهردار بهارستان نیز در ادامه این جشنواره با بیان اینکه جشنواره «طنزستان» به‌منظور بالا بردن فرهنگ شهروندی و شناسایی مشکلات شهر بهارستان در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: از این‌ رو استفاده از هنر بهترین ابزار فرهنگ‌سازی است و برگزاری جشنواره نیز برای نخستین گام به همین منظور بوده است.

وی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای شناسایی معضلات شهری و اعلام نیاز و درخواست شهروندان می‌تواند اعتماد شهروندان به مسئولان مدیریت شهری را افزایش دهد. شهردار بهارستان با بیان اینکه 83 اثر از سراسر استان اصفهان و یک اثر نیز از استان تهران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد،‌ ابراز داشت: بیشترین آثار از شهر اصفهان به دبیرخانه جشنواره ارسال ‌شده است.

فاتحی با بیان اینکه آثار 14 شرکت‌کننده برتر در این جشنواره با توجه به نظر داوران قابلیت دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را داشته است، افزود: بررسی آثار مبنی بر بیان معضلات شهری و توسعه فرهنگ شهروندی بوده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر