menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه رادیویی طنز سبقت آزاد رادیو جوان

برگزیدگان بخش طنز چهارمین جشنواره جوانه شبکه رادیویی جوان

برگزیدگان بخش طنز چهارمین جشنواره جوانه شبکه رادیویی جوان معرفی شدند.

برنامه رادیویی طنز سبقت آزاد

به گزارش شیرین طنز، به نقل از سایت جشنواره ی جوانه ی رادیو جوان در بخش طنز از بين 609 اثر رسيده به دبيرخانه ، 6 اثر به شرح زير لايق دريافت جايزه شناخته شدند :

· تندیس جوانه زرین، لوح تقدير، نشان شبكه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای گویندگی برنامه طنز من آشغال هستم تقدیم می شود به جناب آقای حسین سیری.

· لوح تقدير، نشان شبكه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای نویسندگی برنامه طنز پیشنهاد شغل تقدیم می شود به سرکار خانم مژگان نیک طبع.

· تندیس جوانه زرین، لوح تقدير، نشان شبكه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای نویسندگی برنامه طنز اخبار چهارده چهل و هشت تقدیم می شود به جناب آقای سعید غیاثی پیمان.

· لوح تقدير، نشان شبكه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تهیه کنندگی برنامه طنز ثبت برای همیشه تقدیم می شود به سرکار خانم زینب محمودی.

· تندیس جوانه زرین، لوح تقدير، نشان شبكه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه برای تهیه کنندگی برنامه طنز من آشغال هستم به طور مشترك تقدیم می شود به جناب آقای مهدی آذری و سرکار خانم معصومه همتی.

· تندیس جوانه زرین، لوح تقدير، نشان شبكه جوان و هدیه چهارمین جشنواره جوانه براي توليد بهترين برنامه طنز تقدیم می شود به جناب آقای حمید رضا کاشی براي برنامه نمایش ننه گوهر.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر