menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزیدگان بخش طنز نهمین جشنواره مطبوعات اصفهان

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های استان اصفهان در مجتمع فرهنگی فرشچیان اصفهان برگزار شد.

افراد در بخش فنی نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزار‌ی‌های داخلی استان اصفهان در این مراسم معرفی شدند و در بخش یادداشت و سرمقاله سید محمد برکت از هفته‌نامه جام اصفهان، سینا ایرانپور از روزنامه اصفهان امروز، امیر محزونیه از هفته نامه جام اصفهان به ترتیب صاحب رتبه‌‌‌های اول تا سوم شدند. در بخش مقاله نیز اندیشه آریان از ماهنامه دانشمند، سینا کلهر از دوهفته‌نامه هابیل و اصغر معمارزاده از خبرگزاری ایمنا به ترتیب به عنوان برترین‌های این بخش انتخاب شدند.

در بخش عکس آریا جعفری از خبرگزاری ایسنا، امیرحسینی از خبرگزاری فارس و سید میرحسین موسوی از خبرگزاری ایسنا به ترتیب صاحب رتبه‌ای اول تا سوم شدند؛ در این بخش از مهدی جانی‌پور عکاس پیشکسوت خبرگزاری ایمنا به پاس تلاش‌های وی تجلیل به عمل آمد.

برگزیدگان نهمین جشنواره مطبوعات

در بخش طراحی و گرافیک نیز محمد ابراهیم احتشامی، نفیسه غلامی از هفته‌نامه آسمان شب و مجتبی مجلس از دوهفته‌نامه هابیل به ترتیب به عنوان برترین‌های این بخش انتخاب شدند. در بخش گزارش اکبر منتشلو از روزنامه اصفهان‌زیبا، مهسا پاکروان از روزنامه نصف‌جهان و آسیه عسگری از روزنامه نصف‌جهان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش مصاحبه مقام اول به صورت مشترک به سیدمهران موسوی خوانساری از روزنامه نصف‌جهان و مهسا پاکروان از روزنامه نصف‌جهان رسید هم‌چنین مقام دوم این بخش به سعید غفاری از روزنامه نصف‌جهان و مقام سوم نیز به صورت مشترک به نفیسه حاجاتی از روزنامه اصفهان زیبا و علی صالحی از خبرگزاری ایمنا رسید. در بخش خبر مقام اول به لیلا یزدانی از روزنامه اصفهان زیبا رسید، هم‌چنین مقام دوم این بخش به ساسان اکبرزاده از روزنامه نصف‌جهان و طاهره شفیعی از روزنامه جمهوری اسلامی تعلق گرفت مقام سوم نیز به حسن زارع از خبرگزاری ایسنا رسید.

در بخش تیتر به دلیل نبود اثر برگزیده مقام اول به هیچکس تعلق نگرفت اما مقام دوم به صورت مشترک به لیلا شکوه‌فر از خبرگزاری ایسنا و آسیه عسگری از روزنامه نصف‌جهان رسید هم‌چنین مقام سوم این بخش به اکبر منتشلو از روزنامه اصفهان زیبا رسید.

در بخش طنز تصویری نیز سمانه عسگری از ویژه‌نامه اصفهان روزنامه جام‌جم، عالیه مظاهری از ویژه‌نامه اصفهان روزنامه جام‌جم و جمال‌الدین اعتبار از روزنامه اصفهان زیبا به ترتیب به عنوان برترین‌های این بخش انتخاب شدند.

در بخش طنز مکتوب نیز بشیر اسماعیلی از روزنامه اصفهان زیبا، مسعود قرائتی از هفته‌نامه آرمان و لیلا شکوه‌فر از خبرگزاری ایسنا به ترتیب حائز رتبه‌ای اول تا سوم شدند.

هم‌چنین این جشنواره در بخش موضوعی نیز برگزار شد که در 30 بخش استاندارد، اشتغال و کارآفرینی اعتیاد و مواد مخدر امنیت اجتماعی اوقاف، امور خیریه و امامزادگان ایثار و شهادت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بصیرت و فرهنگ ایثار، بهداشت و درمان، بیمه و سلامت، توسعه روستایی، ثبت احوال و رسانه، جهاد اقتصادی، حمایت اجتماعی، ذوب آهن اصفهان و توسعه صنعت، سنت های آیینی، عشایر، فرهنگ شهروندی، فرهنگ و هنر، فنی و حرفه‌ای، قرآن، کودک و نوجوان، محیط زیست، مسجد، مناسبت های انقلابی، میراث‌فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، نقش مطبوعات درتوسعه فرهنگ و اقتصاد اسلامی، نماز و ورزش و جوانان برگزار شد که در بخش محیط زیست سیده سارا اطهری خبرنگار تسنیم حائز رتبه سوم شد هم‌چنین فاطمه کازرونی خبرنگار تسنیم حائز رتبه اول بخش صنایع‌دستی شد.

بیشترین آثار ارسالی به نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان در بخش‌های مصاحبه و گزارش بود و روزنامه نصف‌جهان با کسب 8 اثر برگزیده بیشترین آثار برگزیده را در بخش فنی ازآن خود کرد.

گفتنی است، خبرگزای تسنیم، خبرگزاری ایمنا، خبرگزاری ایسنا، فصل‌نامه از نو، ماهنامه عاطفه، ماهنامه پیام طب، ماهنامه موج عصر، ماهنامه دانش نما، هفته نامه فرصت، هفته نامه والی، هفته نامه نگاه کویر، روزنامه عاطفه، روزنامه آسیا، روزنامه اطلاعات، روزنامه اصفهان امروز و روزنامه اسرار در بخش حرفه‌ای این نمایشگاه حضور داشتند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر