menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور

برگزاری هفتمین جشنواره کاریکاتور علیه اعتیاد در شهرستان اردل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هفتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد بهمن‌‌ماه سال‌‌جاری در شهرستان اردل برگزار می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، جواد کارگران دهکردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد نقش مشارکت‌های اجتماعی در کنترل و کاهش تقاضای مواد مخدر و روانگردان‌ها برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برای شرکت در هفتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد هر هنرمند تنها می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. کارگران دهکردی افزود: آثار ارسالی بایستی برای نخستین‌بار به جشنواره ارائه و قبل از این به جشنواره‌های مشابه ارسال نشده باشند. این مسئول تصریح کرد: اعتیاد با رویکرد اجتماعی محور کردن مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها و تهاجم فرهنگی، شبکه‌های اجتماعی موضوعات هفتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد در استان چهارمحال و بختیاری هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد را 20 آذرماه ‌جاری دانست و اظهار داشت: بازبینی و داوری آثار ارسال شده 22 دی‌ماه انجام و هشتم بهمن سال‌‌جاری جشنواره برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: به چهار نفر از برگزیدگان هفتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد در استان چهارمحال و بختیاری تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود.
این مسئول متذکر شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه دائمی هفتمین جشنواره استانی کاریکاتور علیه اعتیاد واقع به نشانی استان چهارمحال و بختیاری، اردل، خیابان علامه طباطبایی، مجتمع فرهنگی و هنری مهرگان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل ارسال کنند. این مسئول تاکید کرد: برگزاری‌ این نوع از برنامه‌های فرهنگی در آگاه‌سازی خانواده‌ها با عواقب این پدیده شوم موثر بوده و در واقع به نوعی آگاه کردن تمام جامعه با عواقب اعتیاد است که در فرهنگ‌سازی پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد موثر است.
وی اظهار کرد: هنرمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر مربوط به این جشنواره می‌توانند با شماره تلفن 03834343800 تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر