menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع فجایع منا در ارومیه

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع فجایع منا در ارومیه برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، امین رستم‌ زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: نمایشگاه عکس و کاریکاتور با محوریت فجایع منا به همت دانشجویان و دوستداران فرهنگ و هنر در دانشگاه ارومیه در حال برگزاری بوده که مورد استقبال جوانان قرار گرفته‌است.

این مسئول ضمن اینکه فجایع دلخراش رخ داده در عید قربان امسال را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی و خانواده‌های داغدار تسلیت گفت، افزود: هر کس به اندازه بضاعت هنری و علمی خود باید تلاش کند جنایات تروریسم جهانی در اذهان عمومی به فراموشی سپرده نشود.

این مدرس دانشگاه ضمن ابراز تاسف از این موضوع که امسال آل‌سعود عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرد، افزود: سوءمدیریت یا هر دلیل دیگر که منجر به بروز این فجایع با دامنه عظیم شده‌است، به هیچ عنوان در پیشگاه وجدان عمومی قابل بخشش و فراموش‌شدنی نیست.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان هر کس به سهم خود باید پیرامون این موضوع، علل وقوع و ریشه‌یابی آن به روشنگری بپردازند، گفت: در این راستا باید از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی الهام گرفت.

وی با بیان اینکه با هدف تلاش برای تحقق منویات رهبری پیرامون آگاه‌سازی ملت، تبیین ابعاد فاجعه عید قربان امسال نمایشگاه عکس و کاریکاتور به مدت یک ماه در ارومیه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 200 عکس درباره جنایات منا به معرض نمایش گذاشته شده‌است.

رستم‌زاده برگزاری راهپیمایی باشکوه و بزرگترین تجمع شیعیان در اربعین حسینی را حاصل مدیریت ایران اسلامی دانست، گفت: با عنایت‌ ذات اقدس الهی، رهنمود رهبری و مراجع معظم تقلید پیاده‌روی باشکوه با حضور 20 تا 35 میلیون انسان آزاده از اقصی نقاط دنیا بدون هیچ‌‍گونه تنش برگزار می‌شود.

این مسئول محصول مدیریت سران بی‌کفایت آل سعود را کشتار بی ‌رحمانه حجاج در عید قربان امسال عنوان کرد و افزود: سران این کشور از هدایت و ساماندهی مناسک یک و نیم میلیون نفری مسلمانان ناتوان هستند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اظهار اینکه علاوه بر پیاده‌روی اربعین حسینی در کشور ما سالانه چندین راهپیمایی میلیونی برای بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی مانند 22 بهمن، 9 دی، روز قدس و… برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در هیچ یک از آئین‌های فوق کوچکترین صدمه‌ای به کسی وارد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در اربعین حسینی هم سوژه‌های ناب برای هنرمندان وجود دارد، گفت: فعالان عرصه فرهنگی و هنری به ویژه دانشجویان این فرصت را باید غنیمت شمرده و با بهره‌گیری از توان خود عظمت این آئین باشکوه را به جهانیان مخابره کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر