menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای طنز کودک در بندرعباس

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: نخستین جشنواره منطقه‌ای طنز کودک باهمکاری معاونت اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ناهید سلیمانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این جشنواره در بهمن‌ماه سال‌جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله شهرستانی و استانی و منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان‌های هرمزگان و یزد برگزار شده است و از یکم تا پنجم بهمن‌ماه مرحله بین‌المللی این جشنواره هم در تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از برگزاری سی جلسه نقد با هشت عنوان کتاب با حضور نویسندگان، برگزاری ۹۰نمایشگاه عرضه کتاب در مدارس، برگزاری طرح کانون و مدرسه و تحت پوشش قراردادن ۱۷روستای بندرعباس به‌صورت پستی و پیگیری برای راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در فین، حاجی‌آباد، بندرعباس و میناب خبر داد.

سلیمانی افزود: چهار شهرستان بشاگرد، رودان، پارسیان و بندرخمیر فاقد ساختمان کانون پرورش فکری هستند که با حمایت مسؤولان استانی و جذب اعتبارات لازم، انتظار می‌رود این شهرستان‌ها هم دارای کانون شوند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان در زمینه تخصیص اعتبارات برای راه‌اندازی و تجهیز مراکز تخصصی و سیار شهری و روستایی و تعمیر و به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات کانون جهت خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان استان حمایت لازم را از کانون پرورش فکری و نوجوانان هرمزگان داشته است.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر