menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزاری نخستین جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای طنز خندآور در فسا

رئیس ارشاد فسا از برگزاری نخستین جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای طنز خندآور اوایل مرداد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، محمد کاظم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از برگزاری نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه‌ای طنز خندآور در فسا خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در استان فارس به همت اداره ارشاد فسا برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از اول تیر اعلام شده است افزود: پایان تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره ارشاد شهرستان فسا است.
رئیس ارشاد فسا با بیان اینکه زمان برگزاری این جشنواره اوائل تیرماه است عنوان کرد: برای تسهیل در تهیه فیلم و شرکت در این جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند با دوربین‌ گوشی‌های همراه خود نیز فیلم‌برداری کنند.
وی با بیان اینکه موضوع این جشنواره آزاد است اما همه آثار باید به سوژه مورد نظر خود نگاه طنزآمیز داشته باشند گفت: به بهترین آثار در بخش اصلی و جنبی علاوه بر لوح سپاس و تندیس جشنواره جوایزی نیز اهدا می‌شود.
رحمانی با بیان اینکه تاکنون 30 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است تصریح کرد: تاکنون بیشتر آثار ارسالی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است.
وی شناسایی استعدادهای حوزه ساخت فیلم را یکی از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: امید است با برگزاری شایسته این جشنواره، در سال‌های بعد این جشنواره به صورت استانی برگزار شود.
رئیس ارشاد فسا افزود: تمام فیلم‌ها بعد از بازبینی توسط هیئت داوران در سالن ارشاد این شهرستان اکران می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر