menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزاری سومین جشنواره ادبی و هنری دانشجویی ققنوس در خراسان شمالی

دبیر جشنواره ادبی و هنری دانشجویی ققنوس استان گفت : امسال سومین دوره جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در استان خراسان شمالی برگزار می شود .

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مسعود مرواری دبیر جشنواره ادبی و هنری دانشجویی استان خراسان شمالی گفت : از ابتدای مهرماه امسال فراخوان جشنواره در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان خراسان شمالی زده شد و از نقاط برجسته جشنواره حضور و همکاری حوزه هنری استان در بخش‌های مختلف برگزاری جشنواره است.

وی افزود : مهم‌ترین هدف جشنواره را شناسایی و تربیت دانشجویان انقلابی است تا بتوانند از هنر برای بیان چالش‌های اصلی نظام استفاده کنند و انگیزه ایجاد شود تا پا به عرصه جنگ فرهنگی و هنری علیه دشمنان بگذارند.

مرواری اظهار کرد : محورهای جشنواره ققنوس شامل ایران پایگاه تمدن اسلامی، شهدای مدافع حرم و پدیده تکفیری داعش، اشرافی گرایی و مصرف گرایی، کالای ایرانی بخریم، آسیب‌های اجتماعی در سه حوزه حاشیه نشینی-فضای مجازی-طلاق و طنز اجتماعی است .

وی گفت : بخش‌های جشنواره شامل فیلم کوتاه،داستان کوتاه٬ شعر، پوستر٬ عکس، کاریکاتور٬ مستند، انیمیشن و تئاتر خیابانی است که به نفرات برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره ادبی و هنری ققنوس افزود : ققنوس محفلی است تا دانشجویان هنرمند در مجمعی دوستانه هنرنمایی کنند.

وی با بیان این که آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه جاری است ، گفت : افرادی که قصد شرکت در جشنواره را دارند می‌توانند با شماره های ۰۵۸۳۲۲۹۶۸۲۰ یا ۰۹۳۷۹۸۰۳۲۷۲ تماس بگیرند و یا به آیدی تلگرامی @mojahed68 و کانال جشنواره ققنوس @ghoghnoos_khs مراجعه کنند .

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر