menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزاری دومین کارگاه “وزن شعر و طنزنویسی” در دفتر طنز اصفهان

مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان از برگزاری کارگاه وزن شعر و طنزنویسی براساس اوزان شعر فارسی در چهارشنبه این هفته خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، پیام پور فلاح با اشاره به برگزاری کارگاه های ماهانه طنزنویسی در چهارشنبه دوم هر ماه در دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: این کارگاه به صورت رایگان برگزار می شود و به آموزش وزن شعر و طنز نویسی به طنزپردازان و علاقه مندان به شعر طنز می پردازد.

وی افزود: این کارگاه در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار برگزار می شود و مدرس آن یوسف خوش نظر است که به ادامه این مبحث از کارگاه قبلی می‌پردازد، در کارگاه قبلی مباحثی مانند تاریخچه و واضع علم عروض، آشنایی با اوزان شعر فارسی، تمرین در گروهی از اوزان مطرح شد.

مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوره هنری استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: کارگاه این ماه برای آشنایی طنزپردازان و علاقه مندان به قالب های مختلف شعری با اوزان شعر فارسی در طنز مفید خواهد بود و در این کارگاه به صورت عملی تمرینات طنز نویسی شعر براساس این اوزان انجام می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر