menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معتاد مواد مخدر

برگزاری جشنواره استانی رسانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کردستان از برگزاری نخستین جشنواره استانی رسانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد خبرداد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ؛سلیم کریمی دبیرشورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: کمیته رسانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با همکاری مؤسسه رسانه‌ای کورده‌واری و موسسه فرهنگی هنری تروسکه سنه فرهنگی امور اجرایی نخستین جشنواره استانی رسانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی با محوریت موضوع رسانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد و با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌های محلی، ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای، تقویت کارزار رسانه‌ای به منظور اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر و تقدیر از روزنامه‌نگاران بر‌تر استان کردستان در این عرصه برگزار می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره از تمامی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان، کاریکاتوریست‌ها و گرافیست‌های شاغل در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی دعوت می‌کند تا آثار بر‌تر خود را که در فاصله اول فروردین ۹۵ تا پایان آذرماه ۹۶ در یکی از رسانه‌های کشور منتشر شده است تا ۲۰ دی ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اعلام کرد: این جشنواره در رشته‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه ، سرمقاله و یاداشت، عکس خبری، طنز و کاریکاتور برگزار می‌شود.

کریمی افزود: تمام روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد استان که در مطبوعات محلی، نمایندگی خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی محلی و نمایندگی نشریات سراسری فعالیت می‌کنند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اظهار داشت: فعالان رسانه‌ای استان برای ثبت نام، ارسال آثار و اطلاع بیشتر از آیین‌نامه اجرایی این جشنواره می‌توانند به آدرس kurdfestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر