menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خانه کاریکاتور ایران

برپایی کارگاه آموزشی کاریکاتور نسل جوان در فارس

کارگاه آموزشی طراحی کاریکاتور در خانه کاریکاتور حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس برپاست.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، فرامرز کشتکار، مدیر خانه کاریکاتور این مرکز که در حاشیه کارگاه آموزشی هفتگی کاریکاتور برای نوجوانان سخن می گفت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هنر امری خلق السلاعه و دفعی نیست بلکه فرایندی تدریجی است

وی توجه به هنرآموزان نوجوان و نوآموز را امری راهبردی دانست و گفت: هر مجموعه ای برای استمرار حرکت خویش نیازمند تربیت و پرورش نسل آینده است و در عرصه هنر این نیاز بیش از هر عرصه ای حس می شود. به همین دلیل کارگاهی آموزشی را ویژه هنرآموزان نوجوان برپا کرده ایم.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس افزود: به مصداق دستم بگرفت و پابه پا برد باید با دلسوزی دست هنرآموز را بگیریم و او را پله به پله به سوی کمال و اعتلا حرکت دهیم و مطمئن باشیم این کار ضامن بقا و دوام اندیشه و تفکر ما خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل مجدد خانه کاریکاتور در دوره اخیر حوزه هنری استان گفت: بحمدالله تشکیل خانه کاریکاتور در حوزه ی هنری انقلاب اسلامی فارس برکات زیادی داشته که از جمله آن انسجام و هماهنگی هنرمندان بی ادعا اما توانمند فارس است.

کشتکار افزود: از برکات دیگر این امر، میل به آموختن در کنار به نمایش گذاشتن هنر خویش در عرصه هایی وسیع تر است که نمونه آن اجرای چند کارگاه عملی با حضور اساتید ملی در استان و برپایی نمایشگاه ملی هنرمندان خانه کاریکاتور فارس در خانه کاریکاتور ایران در تهران بود.

وی در پایان اظهار داشت: حمایت رییس حوزه هنری از خانه کاریکاتور ما را به آینده این هنر در حوزه هنری امیدوار کرده است. ان شاءالله که این همدلی و همراهی همیشگی باشد و زمینه رشد و توسعه فرهنگی جامعه ما را فراهم سازد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر