menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه ی اجرای حضوری دومین جشنواره استعداد یابی پایه خنده در اصفهان

برنامه اجرای حضوری شرکت کنندگان استندآپ کمدی راه یافته به مرحله دوم از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیر ویژه برنامه های شهری با بیان این مطلب گفت: پس از دریافت و بررسی آثار شرکت کنندگان در دومین جشنواره استعدادیابی “پایه خنده” از تعداد ۳۰۰ کار استندآپ کمدی ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۷۰ اثر به مرحله دوم راه یافتند.
ابراهیم حسینی اظهار داشت: رضا ساکی، امیر کربلایی زاده، دکتر اسماعیل امینی و الیکا عبدالرزاقی از جمله داوران جشنواره “پایه خنده” بودند که آثار ارسالی را بررسی کردند.

وی افزود: پس از بررسی آثار از سوی داوران از بین ۲۳ شهرستان ارائه دهنده اثر بعد از اصفهان، مشهد و شیراز بیشترین آمار شرکت کننده را به خود اختصاص دادند.
مدیر ویژه برنامه های شهری تصریح کرد: برنامه اجرای حضوری شرکت کنندگان استندآپ کمدی راه یافته به مرحله دوم از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در محل کتابخانه مرکزی انجام می شود.
حسینی ادامه داد: همچنین یکم اردیبهشت ماه نیز با حضور رضا ساکی داور جشنواره یک کارگاه آموزشی با محوریت استندآپ کمدی ویژه شرکت کنندگان مرحله دوم در محل هنرسرای خورشید برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۸ و ۱۹ خردادماه با حضور ۲۰ نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی برگزار خواهد شد که مکان و زمان دقیق آن متعاقباً از سوی مدیریت ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اعلام می شود.

***

گفتگو با دکتر اسماعیل امینی داور جشنواره پایه خنده

 

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر